خبرگزاری کار ایران

وحید باید روی تیم‌ملی تمرکز کند؛

درودگر: انگیزه‌های شمسایی را سرکوب نکنند/ باید اعتبار فوتسال‌ایران حفظ شود

رئیس سابق کمیته فوتسال ایران گفت: شمسایی می‌تواند در تیم ملی تغییر نسل ایجاد کند.

صادق درودگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: وحید شمسایی نشان داده می‌تواند به عنوان سرمربی به تیم ملی کمک کند چون انگیزه، دانش و تجربه این کار را دارد و اگر کادرش را قوی ببندد می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

وی افزود: تیم ما الان نیاز به تغییر نسل دارد که با شمسایی این تغییر نسل می‌تواند ایجاد شود. نیاز است از تیم ملی خیلی حمایت شود تا تیم ما ارزش و اعتبارش را حفظ کند.

درودگر در ادامه خاطرنشان کرد: شنیده‌ام عده‌ای مخالف حضور شمسایی در تیم‌ملی هستند. نمی‌دانم چرا بعضی‌ها مخالف وحید هستند. او با 2 قهرمانی در لیگ و یک قهرمانی در آسیا نشان داده می‌تواند به تیم‌ملی کمک کند، پس با دست خودمان انگیزه‌های شمسایی را سرکوب نکنیم و از او حمایت کنیم.

رئیس پیشین کمیته فوتسال همچنین متذکر شد: عده‌ای هم می‌گویند شمسایی باند خودش را دارد و آنها را به تیم ملی می‌برد. به نظرم هر مربی که می‌آید می‌خواهد بهترین بازیکنان را بیاورد تا موفق شود. تیم‌ملی باند ندارد و جای بهترین‌ها است. مربیگری سلیقه‌ای است و هر مربی سلیقه‌های خاص خودش را دارد و این مسائل باند بازی نیست و طبیعی است مربی با کسانی که راحت است کار کند.

درودگر در پایان گفت: درباره شمسایی بحث تیم تاسیسات‌دریایی هم مطرح است اما وحید باید تمرکزش را روی تیم‌ملی بگذارد و به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا تیم ملی لطمه نخورد.

کد خبر : ۳۰۱۵۵۶