خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان- آمریکا؛

ملی‌پوشان کشتی با شعار آب سرمایه ملی به روی تشک می‌روند

asdasd
کد خبر : ۳۰۱۴۵۵

رئیس فدراسیون کشتی اعلام کرد که ملی پوشان آزاد و فرنگی کشتی ایران در مسابقات قهرمانی جهان آمریکا با شعار « آب سرمایه ملی و کشتی ورزش ملی » به روی تشک می روند.

به گزارش ایلنا، رسول خادم گفت: این حرکت اجتماعی فرهنگی است که بنابر ضرورت آگاهی به مقوله آب و کمبود ذاتی آن همه ما باید نسبت به آن حساسیت ویژه ای داشته باشیم.

وی افزود: فدراسیون و اعضای تیم ملی کشتی ایران نیز مانند دیگر اقشار جامعه در این مسیر گام بر خواهند داشت.

رئیس فدراسیون کشتی در عین حال اظهار داشت: کشتی به عنوان رشته ای که به عنوان ورزش ملی ایران به شمار می آید مورد توجه عموم مردم است و میلیون ها نفر در ایران و جهان آن را دنبال می کنند و طبیعی است هنگامی که پیامی از سوی نام آوران این ورزش منتشر می شود به طور قطع مورد استقبال قرارخواهد گرفت.

دارنده مدال طلای المپیک آتلانتا گفت: هدف ما حساس کردن جهانیان نسبت به خطر کمبود آب و مشکلاتی است که نبود آن برای شهروندان به همراه دارد.

خادم اظهار داشت: برای انتقال برخی پیام ها نیاز به تبلیغات با هزینه گزاف نیست، گاهی یک پیام هرچند کوتاه می تواند نسل جوان و مردم را حساس و متوجه این خطر کند.

مسابقات جهانی کشتی و گزینشی المپیک سال 2016 روزهای 16 تا 22 شهریورماه در شهر لاس وگاس آمریکا برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز