خبرگزاری کار ایران

تکواندوی‌قهرمانی نونهالان جهان-کره‌جنوبی؛

کسب یک مدال طلا و 2 برنز دیگر توسط نونهالان ایران

asdasd
کد خبر : ۲۹۹۹۷۳

در سومین روز از رقابت‌های تکواندوی نونهالان جهان، یک مدال طلا و ۲ برنز توسط نونهالان کشورمان به دست آمد تا جمع مدال‌های ایران به عدد ۱۰ برسد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، دومین دوره مسابقات تکواندو نونهالان جهان، از روز یکشنبه (یکم شهریور ماه) با حضور 465 تکواندوکار از 59 کشور به میزبانی شهر «موجو»ی کره جنوبی و در سالن T1 این شهر آغاز شده به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت.

امروز (سه‌شنبه) و در سومین روز این رقابت‌ها، تکواندوکاران اوزان 44-، 55- و 59- کیلوگرم دختران و 41- و 45- کیلوگرم پسران برروی شیاپ‌چانگ رفتند که در پایان زهره حسن‌نتایج مدال طلای وزن 55- کیلوگرم را به دست آورد و نگار پورجمالی در وزن 59- کیلوگرم و حامد اصغری در وزن 45- کیلوگرم مدال برنز را برای کشورمان به ارمغان آوردند. محمد حسین زاهدی و یلدا ولی‌نژاد نیز از کسب مدال بازماندند.

در روز اول و دوم این رقابت‌ها نیز تیم ایران توسط فاطمه ابراهیم زاده، مهلا مومن‌زاده، مبینا شاکری، محمد خانی و نیما مهرعلی به 5 مدال طلا و توسط امیر ولی‌پور و ستاره چابکی به دو مدال نقره دست یافت.

فردا (چهارشنبه) و در آخرین روز این رقابت‌ها، مبینا نژاد، زهرا نصیر احمدی، اشکان زحمت‌کشان، عرفان مرادی و علی اشکوریان نمایندگان کشورمان هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز