خبرگزاری کار ایران

لیگ‌برتر در ایستگاه‌سوم؛

استقلال صفر -ذوب‌آهن 2؛ آبی‌ها هم به اصفهانی‌ها باختند/ یحیی پرسپولیس را به قعر فرستاد!

دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن با 2 گل به سود شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید تا گل‌محمدی با 3 امتیاز شیرین به اصفهان برگردد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه روز دوم از هفته‌سوم لیگ‌برتر پانزدهم تیم‌های استقلال‌تهران و ذوب‌آهن‌اصفهان از ساعت 19:20 در ورزشگاه‌آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با 2 گل به سود اصفهانی‌ها به پایان رسید تا علاوه بر پرسپولیس که مغلوب سپاهان شد،‌ آبی‌های تهرانی هم به چنین سرنوشتی دچار شوند.

ترکیب استقلال: سید مهدی رحمتی، روزبه چشمی، هرایر مگویان، میثم مجیدی، خسرو حیدری، محمدرضا خرسندنیا، امید ابراهیمی، جابر انصاری، آرش برهانی، پروپچیچ و محمد امین حاج محمدی

ترکیب ذوب‌آهن: رشید مظاهری، علی حمام، مهدی مهدی پور، حجت حق وردی، محمد نژادمهدی، مهرداد قنبری، اکبر صادقی، دانیال اسماعیلی فر، احسان پهلوان، مهدی رجب زاده و کاوه رضایی

دقیقه 63 احسان پهلوان موفق شد ذوب‌آهن را در ورزشگاه آزادی پیش بیندازد تا استقلال در شوکی بزرگ فرو برود

دقیقه 85 مرتضی تبریزی هم موفق شد روی ضد حمله‌ای سریع و البته اشتباهات متعدد مدافعان و سنگربان استقلال دومین گل را هم وارد دروازه آبی‌ها کند تا عملا کار مظلومی و تیمش را در آزادی یکسره کنند.

در این دیدار یداله جهانبازی قاضی میدان است که به مگویان از استقلال و تبریزی از ذوب‌آهن کارت زرد نشان داده است.

استقلال  با این شکست با همان 6 امتیاز به رتبه چهارم سقوط کرد و ذوب‌آهن هم با نخستین پیروزی خود در لیگ با 3 امتیاز و صعود 8 پله‌ای به رده هشتم جدول رسید.

 

کد خبر : ۲۹۷۲۵۶