خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر در ایستگاه سوم؛

برتری سیاه جامگان مقابل نفت در نیمه اول/تیزهوشی عنایتی، اشتباه بزرگ بیرانوند

asdasd
کد خبر : ۲۹۷۱۰۸

دیدار تیم های فوتبال سیاه جامگان و نفت تهران در حالی در نیمه اول با برتری میزبان به پایان رسید که شاگردان منصوریان یک ضربه پنالتی را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در آغاز هفته سوم رقابت های لیگ برتر از ساعت 17:45 دقیقه تیم های سیاه جامگان و نفت تهران در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با برتری تیم میزبان به پایان رسید. 

در این دیدار که در حضور 2 هزار تماشاگر برگزار شد، تیم سیاه جامگان با ترکیب محسن فروزان، بهروز افشار، میثم حسینی، میلان یووانوویچ، امیرحسین صدقی، رضا شربتی، فرزاد زامهران، رضا عنایتی، احمد کامدار، علیرضانقی زاده و سجاد رهبر، رضا عنایتی به میدان رفت.

در مقابل منصوریان تیمش را با ترکیب اولیه ؛ علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، علیرضا عزت کرامت، سانتوس، مهدی شیری ، وحید حمدی نژاد، وحید بوحمدان، وحید امیری ، ایمان مبعلی، مهدی مومنی ، عیسی آل کثیر به میدان فرستاد. 

در این دیدار که قضاوت آن را محمد رضا فغانی برعهده داشت، در حالی که مسابقه متعادل پیش می رفت و حتی نفت می رفت تا ابتکار بازی را در دست بگیرد، اشتباه مرگبار علیرضا بیرانوند و تیزهوشی رضا عنایتی باعث شد تا در دقیقه 34 دروازه نفت تهران باز شود. 

در ادامه تیم نفت برای جبران گل خورده به ارسال های بلند روی آورد که روی یکی از حملات خود با برخورد توپ به دست مدافع سیاه جامگان به یک ضربه پنالتی دست یافت که این ضربه را حمدی نژاد به تیر دروازه سیاه جامگان کوبید تا نیمه اول با برتری میزبان مشهدی به پایان برسد.

در نیمه نخست بوحمدان و حمدی نژاد از داور کارت زرد گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز