خبرگزاری کار ایران

مسابقات جهانی ورزش‌های آبی- کازان؛

پایان‌کار چاوشی‌فر با عنوان چهل و دومی /سیر نزولی رکورد شناگران ایران در کازان

جمال چاوشی‌فر در حالی با عنوان چهل و دومی به کارش در رقابت‌های جهانی روسیه پایان داد که رکوردهایش سیر نزولی را نشان می‌دهد!

به گزارش ایلنا، در آخرین ماده رقابتی نمایندگان شنای ایران در مسابقات قهرمانی جهانی کازان روسیه، جمال چاوشی فر در ماده ۵۰ متر کرال پشت به آب زد.

کاپیتان تیم ملی ایران این مسافت را در 26 ثانیه و  53 صدم ثانیه شنا کرد و در دسته خودش چهارم شد. او با این رکورد در رده بندی کلی بین 69 نفر در جایگاه 42 ایستاد و از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند.

این در حالی است که چاوشی یک ماه پیش در مسابقات مجارستان به رکورد 26 ثانیه و 36 صدم ثانیه دست یافته بود. وی فروردین ماه امسال هم در مسابقات جایزه بزرگ دبی به رکورد 26 ثانیه و 44 صدم ثانیه دست یافته بود.

شانزدهمین دوره مسابقات جهانی فینا با حضور ۱۸۹ کشور از دوم مرداد ۱۳۹۴ آغاز شده بود و  فردا (۱۸ مرداد ۱۳۹۴) به پایان می رسد. جمال چاوشی فر و آریا نسیمی شاد دو نماینده شنای ایران در این مسابقات بودند. با پایان مسابقه امروز، کار نمایندگان ایران در شانزدهمین دوره ورزش های آبی (کازان ۲۰۱۵) به پایان رسید.

دو نماینده کشورمان در حالی به کار خود در کازان روسیه پایان دادند که رکورد شناگران کشورمان در این رقابت ها سیر نزولی داشت و نسیمی شاد و چاوشی فر نتوانستند حتی به رکوردهای شخصی خود هم نزدیک شوند.

این در حالی است که این دو شناگر ملی پوش کشورمان از مدت ها پیش در ار دوهای آمادگی حضور دارند و نتایج اخیر آنها در کازان را باید نا امید کننده دانست.

رکوردهای ثبت شده در مرحله مقدماتی ماده ۵۰متر کرال پشت:

    “کمیل لاکورت” از فرانسه– ۲۴٫۵۶

    “مت گرورس” از آمریکا- ۲۴٫۶۸

    “بن ترفرس” از استرالیا- ۲۴٫۷۴

……..

جمال چاوشی فر- ۲۶٫۵۳

کد خبر : ۲۹۶۰۲۵