خبرگزاری کار ایران

در ۱۳ رشته سرمایه‌گذاری کردیم

اژدرکش: هدف دنیلی توسعه ورزش در رده سنی پایه است/ استعدادهای نهفته را شکوفا می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۹۴۹۱۳

مدیرعامل دنیلی تاکید دارد این باشگاه دنبال کشف استعدادهای نهفته‌ورزش ایران است و به همین دلیل در 13 رشته فعالیت می‌کنند.

 به گزارش ایلنا،  علی اژدرکش  در نشست‌خبری  با اشاره به  قهرمانی اخیر تیم فوتبال نونهالان آکادمی‌کیا که با همکاری باشگاه‌دنیلی در تورنمنت‌نروژ شرکت کرد و مقام نائب‌قهرمانی را کسب کرد، گفت: باشگاه‌دنیلی هدف اصلی خود را بر توسعه‌ورزش در گروه‌سنی پایه و همچنین گسترش ورزش در مناطق محروم متمرکز کرده است.

مدیرعامل برند دنیلی در ادامه اظهارداشت: برند دنیلی از مدت‌ها قبل در زمینه‌های فرهنگی‌ورزشی فعالیت‌های مختلفی از جمله برپایی مسابقات را آغاز کرده بود تا اینکه از سال‌گذشته این فعالیت‌ها در قالب باشگاه شکل گرفت و باشگاه‌دنیلی به طور رسمی شروع به کار کرد.

وی با اشاره به اهداف مهم باشگاه‌دنیلی مبنی برتمرکز بر توسعه ورزش در سنین پایه و همچنین گسترش‌ورزش در مناطق محروم کشور گفت: در راستای این اهداف باشگاه‌دنیلی به حمایت مالی تیم آکادمی کیا پرداخت و علاوه بر حمایت مالی و تامین هزینه‌های اعزام تیم از تهران به نروژ، همچنین اردوهای آمادگی را در داخل کشور برای این تیم مهیا کرد.

اژدرکش با اشاره به برگزاری 3دوره اردو در محل باشگاه‌دنیلی در شبستر و یک دوره اردو در تهران خاطرنشان ساخت: این باشگاه دارای 13 رشته مختلف ورزشی بوده و سرمایه‌گذاری‌های لازم برای پیشبرد اهداف آن صورت گرفته و در آینده نزدیک اخبار زیادی از آن منتشر خواهد شد.

مدیرعامل برند دنیلی تاکید کرد: یکی از اهداف فراتجاری برند دنیلی پرورش استعدادهای نهفته میان کودکان ایران‌زمین، به‌ویژه میان‌ گروه‌های دارای استعدادهای بالقوه است.مدیریت هلدینگ‌دنیلی در تمام مسابقات پا به پای مربی و سرمربی و در کنار تیم حضور داشتنه اند.

دنیلی برند کیف و کفش ایتالیایی است که با استفاده از تکنولوژی روز دنیا به تولید کفش‌های مد روز می‌پردازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز