خبرگزاری کار ایران

در نشست خبری عوامل باشگاه راه آهن مطرح شد:

کاظمی: نمی‌توانیم معجزه کنیم/رحیمی: با بازیکنان و کادر فنی تسویه حساب‌می‌کنیم

نخستین نشست خبری مالکان جدید باشگاه راه‌آهن ، مدیرعامل، سرمربی و کاپیتان باشگاه راه آهن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این نشست مهرداد جلال احمدی نماینده هلدینگ یزدان به عنوان مالک جدید باشگاه، سردار طلایی به عنوان عضو هیات مدیره، علیرضا رحیمی به عنوان مدیرعامل، فرهاد کاظمی به عنوان سرمربی، بهادرعبدی به عنوان کاپیتان تیم فوتبال راه‌آهن، کلیوند نماینده مردم کرج و محمودی سخنگوی باشگاه راه آهن حضور داشتند.

در ابتدای این نشست مرتضی طلایی به ایراد سخنانی پرداخت و توضیحاتی در رابطه با سیستم باشگاه‌داری هلدینگ یزدان ارائه کرد.

طلایی تاکید کرد که این باشگاه در فصل جدید بتواند با استراتژی‌های مدیریتی به الگویی برای باشگاه‌داری خصوصی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه راه‌آهن قدیمی‌ترین باشگاه فوتبال ایران است، گفت: این باشگاه به هر دلیلی تا به امروز نتوانسته به جایگاه خودش برسد و حتی هواداران زیادی پیدا کند اما ما به سرعت و البته با برنامه‌ریزی دقیق به سمتی حرکت می‌کنیم تا به موفقیت ختم شود.

پس از برگزاری جلسه مقدماتی، نشست خبری عوامل باشگاه راه‌آهن با حضور اصحاب رسانه در سالن کنفرانس دانشگاه شهید بهشتی برگزار و پس از آن از پیراهن جدید تیم فوتبال راه‌آهن کریستال در لیگ پانزدهم رونمایی شد.

فرهاد کاظمی سرمربی جدید باشگاه راه‌آهن در این نشست با اشاره به عدم فرصت کافی برای آماده‌سازی بازیکنان این تیم گفت: تا همین یک هفته پیش تکلیف باشگاه مشخص نبود به خاطر همین در حد معجزه نمی‌توانیم کاری انجام دهیم.

وی با ابراز خشنودی از اینکه بازیکنان تیم راه‌‌آهن تاکتیک‌پذیرهستند، گفت:‌ تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در پایان لیگ جزو تیم‌های بالای جدول باشیم.

سرمربی تیم فوتبال راه‌‌آهن در مورد بازیکنان جذب شده نیز اظهار کرد: با این فرصت محدودی که داشتیم توانستیم بازیکنان خوبی را جذب کنیم اما همچنان چند جای خالی در لیست‌مان داریم که سعی می‌کنیم با بهترین نفرات این جاهای خالی را نیز پر کنیم.

علیرضا رحیمی نیز در این نشست با ابراز تاسف از اینکه در ایران تعریف جامعی از باشگاهداری و خصوصی بودن باشگاه‌ها وجود ندارد، ابراز کرد: از همه تقاضا دارم که ما و مالکان جدید را مورد تشویق قرار دهند تا بتوانیم کارمان را به نحو احسن انجام دهیم. باید از مالک باشگاه تشکر کنم که در فوتبال ورود کرده است و قطعا ما طوری کار می‌کنیم که بخش خصوصی برای حضور در فوتبال تشویق شود.

وی در خصوص بدهکاری‌های این باشگاه نیز گفت: از زمانی که من به باشگاه راه‌آهن آمدم مسئولیت باشگاه با دادستانی بوده است، الان هم دادستانی قبول کرده که طلبکاران باشگاه راه‌آهن را پرداخت کند. البته حساب بازیکنان فعلی و اعضای فعلی کادر فنی راه‌آهن جداست و انشاءالله در آینده نزدیک با آنها تسویه حساب خواهد شد.

کد خبر : ۲۹۳۵۶۱