خبرگزاری کار ایران

مشتاق بودم با او کار کنم؛

عبدی: آمدن فرهاد کاظمی امید ما را برای بقا بیشتر کرد / منتظریم مسئولان به حرف‌های خود عمل کنند

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۲۸۸

حضور کاظمی امیدواری بچه‌ها را بالا برده چراکه هم از نظر اسم و رسم و هم فنی در سطح بالایی است و هم به لحاظ روحی وروانی خیلی خوب کار می‌کند

کاپیتان تیم فوتبال راه‌آهن خیلی امیدوار است با حضور فرهاد کاظمی این تیم نتایج بهتری را در ادامه لیگ کسب کند چراکه معتقد است کاظمی به لحاظ فنی، تجربه و روحی و روانی در سطح بالایی است و می‌تواند به راه‌آهن کمک کند هر چند کار آنها برای بقا در لیگ بسیار سخت است.

گفت‌وگوی بهادر عبدی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

* در مورد حضور فرهاد کاظمی در راه‌آهن چه نظری دارید؟
امیدوارم خیر باشد. کاظمی مربی کارنامه‌داری است اما کار ما در ادامه لیگ سخت است. باید از تجریبات وی استفاده کنیم تا موفق شویم.

* کاظمی در این مقطع می‌تواند روی تیم تاثیری داشته باشد؟
بالاخره در این چندین سالی که در تیم‌های مختلف کار کرده، همه بازیکنانی که داشته به نیکی از وی یاد می‌کنند و از نظر فنی خیلی او را قبول دارند. خودم خیلی مشتاق بودم تا با فرهاد کاظمی کار کنم و امیدوارم چیزهای زیادی از او یاد بگیریم. پیام صادقیان که قبلاً با کاظمی کار کرده خیلی از او تعریف می‌کرد.

* فکر می‌کنید با توجه به شرایطی که دارید راه‌آهن را می‌شود نجات داد؟
کار خیلی سختی است. قبلاً هم گفته بودم به جایی رسیده که کار ما خیلی‌خیلی سخت شده است. حضور کاظمی امیدواری بچه‌ها را بالا برده چراکه هم از نظر اسم و رسم و هم فنی در سطح بالایی است و هم به لحاظ روحی و روانی خیلی خوب کار می‌کند. با توجه به شرایط بسیار سختی که داریم باید دست به دست هم بدهیم تا موفق شویم. کار ما از بقیه تیم‌های پایین جدولی سخت‌تر است اما با حضور آقا فرهاد امیدواری ما بیشتر شده و تلاش‌مان را باید چندین برابر کنیم تا نتیجه بگیریم.

* شرایط مالی و مشکلاتی که در این رابطه دارید اجازه می‌دهد تیم نتیجه بگیرد؟
مشکلات مالی که تا این لحظه زیاد بازدارنده بوده و اذیت‌مان کرده و در نتیجه‌گیری تیم هم تاثیر داشته است. به هر حال مسئولان قول‌هایی داده‌اند و مهدی تاج هم به ما قول داده و منتظریم به حرف‌های خود عمل کنند تا یک مقدار مشکلات‌ ما کمتر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز