خبرگزاری کار ایران

برای حضور در بازی‌های المپیک ریو؛

نشست‌تخصصی در کمیته‌ملی‌المپیک با حضور مسئولان فدراسیون‌بوکس

asdasd
کد خبر : ۲۹۳۴۳۰

در ادامه برگزاری نشست های تخصصی کمیته ملی المپیک با فدراسیون های المپیکی،ظهر امروز این نشست با حضور مسئولان و کادر فنی تیم ملی بوکس در محل کمیته برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، چهارمین نشست تخصصی کمیته ملی المپیک با فدراسیون‌های المپیکی ظهر امروز با حضور کیومرث هاشمی رئیس، شاهرخ شهنازی دبیرکل، محمد علی شجاعی خزانه‌دار، اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی، احمد ناطق‌نوری رئیس فدراسیون بوکس، دانشمند دبیر فدراسیون، حسین نهرودی مدیر تیم‌های ملی، اکبر احدی و علیرضا استکی کادر فنی بوکس در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در ابتدای این نشست رئیس کمیته ملی المپیک ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی بوکس در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک گفت: بوکس نخستین سهمیه المپیکی ما برای بازی‌های ریو راکسب کرد و حتی در دوره‌های گذشته المپیک سهمیه‌های خوبی بدست آورده بود، ولی در این دوره امیدواریم همانطور که خود انتظار دارند به مدال هم دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: کمیته ملی المپیک بر آماده‌سازی تیم‌های ورزشی در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک نهایت حمایت خود را خواهد داشت و بوکس همیشه یک پای سهمیه‌گیران بازی‌های المپیک بوده که حتی در دوره گذشته به مدال هم نزدیک شده بود.

سپس شاهرخ شهنازی تصریح کرد: حضور نمایندگان کشورمان را در رقابت‌های کسب سهمیه بخوبی پیگیری می‌کنیم بخصوص رشته‌بوکس را که امیدواریم در رقابت‌های لیگ حرفه‌ای و مسابقات‌جهانی بتواند تعداد سهمیه المپیکی ما را افزایش دهد.

در ادامه اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی ضمن مطلوب دانستن برنامه آماده‌سازی تیم ملی بوکس ابراز داشت: تیم ملی بوکس همیشه جزو رشته‌های سهمیه‌بگیر در بازی‌های المپیک بوده و حتی در لندن تا مرحله کسب مدال هم پیش رفت و در این دوره هم امیدواریم بچه‌ها خوب ظاهر شوند و ما هم هر آنچه از دستمان برآید برای آماده‌سازی این تیم انجام خواهیم داد.

احمد ناطق‌نوری رئیس فدراسیون بوکس هم ضمن توضیحاتی درباره وضعیت فعلی نمایندگان بوکس کشورمان ابراز امیدواری کرد بوکس بتواند همچون گذشته در کسب سهمیه‌المپیک موفق ظاهر شده و فدراسیون تمام تلاش خود را معطوف به این مسئله کرده است.

سپس حسین نهرودی به ارائه گزارشی از اردوی آماده سازی تیم ملی بوکس در لیگ حرفه‌ای و اردوهای برون‌مرزی پرداخت و اکبر احدی و علیرضا استکی نیز هر کدام به طور مستقل گزارشاتی از برنامه‌ها  و مسابقات آینده بوکسورهای کشورمان در لیگ حرفه‌ای و دیگر رویدادها ارائه کردند.

همچنین دانشمند دبیر فدراسیون بوکس ضمن قدردانی از حمایت‌های کمیته ملی المپیک درباره برخی نیازهای این فدرسیون در زمینه روانشناسی، اردوهای استانی و برون‌مرزی و تجهیزات‌بدنسازی ارائه کرده که مرکز نظارت بر تیم‌های ملی اعلام داشت تا لیستی در این زمینه ارائه دهند  تا نسبت به برآورده کردن نیازهای آنها اقدام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز