خبرگزاری کار ایران

کمیته پزشکی فدراسیون کشتی اعلام کرد؛

3 هفته‌استراحت مطلق برای یزدانی/ بازگشت به اردو با مجوز پزشکان

asdasd
کد خبر : ۲۹۰۱۱۸

کمیته پزشکی فدراسیون کشتی نظر خود را در مورد آسیب دیدگی رضا یزدانی کشتی گیر ملی پوش ایران اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، نظر کمیته پزشکی فدراسیون در مورد آسیب دیدگی رضا یزدانی آزادکار وزن 97 کیلوگرم تیم ملی به شرح زیر است: بنا به انجام معاینات و اقدامات پاراکیلینیکی به عمل آمده و تشخیص متخصصین مربوطه در خصوص آسیب دیدگی رضا یزدانی و با توجه به آسیب دیدگی وپارگی فیبرهای عضلانی ساق پا و خطر DVT (تهدید سلامتی به علت اختلالات انعقادی و احتمال به وجود آمدن لخته خون و سکته مغزی و یا قلبی در کشتی گیر مذکور) و نیز لزوم استفاده از داروهای آنتی گواگولان (ضد انعقاد) لازم است به مدت سه هفته استراحت کامل داشته باشند.

بدیهی است هرگونه اقدام به فعالیت های تمرینی بعد از زمان استراحت تعیین شده، منوط به انجام معاینات و اقدامات پاراکیلینیکی کامل از نامبرده از سوی متخصصان مربوطه خواهد بود.

از این رو با عنایت به موضوع فوق الذکر، هرگونه فعالیت بدنی مشارالیه در اردوهای تمرینی تیم ملی کشتی بزرگسالان آزاد از نظر کمیته پزشکی غیر مجاز بوده و مسئولیت هرگونه فعالیت تمرینی نامبرده در خارج از اردو نیز مستقیما بر عهده کشتی گیر ذیربط خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز