خبرگزاری کار ایران

کشتی‌آزاد قهرمانی‌جهان - ازبکستان؛

محمدی فینالیست شد / حذف ناباورانه رضا یزدانی!

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۱۴۹

رقابت‌های چهار وزن دوم و پایانی کشتی آزاد قهرمانی جهان از صبح امروز(سه شنبه) در شهر تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است.

سید احمد محمدی به دیدار فینال وزن ۶۵ کیلوگرم رقابت های جهانی کشتی در ازبکستان راه یافت.

به گزارش ایلنا، رقابت‌های چهار وزن دوم و پایانی کشتی آزاد قهرمانی جهان از صبح امروز(سه شنبه) در شهر تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است.

در وزن ۶۵ کیلوگرم سید احمد محمدی در دور اول ماکسی میلیان اوسرلیتنر از اتریش را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست داد.

وی در دور دوم گئورگی بوچور از رومانی را با نتیجه ۷ بر صفر مغلوب کرد. محمدی در دور سوم و در مرحله یک‌چهارم نهایی با نتیجه ۱۴ بر ۱۱ مصاف میهایل ساوا از مولداوی را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله نیز با نتیجه ۱۷ بر ۱۰ از سد مصطفی کایا از ترکیه گذشت و راهی دیدار فینال شد. حریف فینال وی در این دیدار سوسلان رومانوف از روسیه است.

اما اتفاق بزرگ برای کشتی ایران حذف رضا یزدانی از دور رقابت‌ها بود. یزدانی که از امیدهای کسب طلا در این رقابت‌ها بود مقابل شامیل اردوغان کشتی‌گیر روسی ترکیه ۸ برصفر شکست خورد و منتظر حضور این کشتی‌گیر در فینال بود که البته این اتفاق نیفتاد تا یزدانی با رقابت‌های قهرمانی جهان وداع کند. اردوغان در مرحله نیمه نهایی مقابل عبدالسلام گادیسوف در یک کشتی جنجالی شکست خود تا عامل حذف یزدانی خود نیز از رسیدن به فینال باز بماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز