خبرگزاری کار ایران

در اولین دیدار تدارکاتی در ترکیه؛

ذوب آهن مقابل فنرباغچه گلباران شد/شوک ترک ها به یحیی

تیم فوتبال ذوب آهن که برای برگزاری اردویی تدارکاتی به ترکیه سفر کرده، در اولین بازی تدارکاتی خود در این اردو مقابل تیم فنر باغچه ترکیه شکست خورد.

به گزارش ایلنا، شاگردان یحیی گل محمدی از ساعت 19:30 روز شنبه به وقت تهران به مصاف تیم فنر باغچه ترکیه رفتند که در نهایت با نتیجه 7 بر صفر از این تیم شکست خوردند.

در این دیدار که در ورزشگاه دوزچه و به قضاوت سرکان توکات برگزار شد ، تیم ذوب آهن در نیمه اول 3 بار و در نیمه دوم 4 بار دروازه اش به روی مهاجمان فنرباغچه گشوده شد.

ترکیب فنرباغچهفابیانو، حسن‌علی کالدیریم، سیمون کجیر، عبدالله با، گوخان گونول، مریلس، مهمت توپال، میروسلاو استوچ، میلوس کراسیچ، دیه‌گو ریباس، فرنانداو ویانا

ترکیب ذوب آهنمحمدرشید مظاهری، هادی محمدی، صائب محبی، مهرداد قنبری، دانیال اسماعیلی فر، قاسم حدادی فر، اکبر صادقی، احسان پهلوان، کاوه رضایی، مرتضی تبری

تیم فوتبال ذوب آهن که اردوی تدارکاتی پیش فصل خود را در ترکیه برپا کرده است عصر دیروز در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه دوزچه که در نزدیکی شهر استانبول واقع شده به مصاف تیم مدعی و پرستاره فنرباغچه رفت.

فنرباغچه که از تمامی مهره های سرشناس خود از جمله دیه‌گو ریباس، استوچ، دسوزا، فرنانداو و نانی استفاده می‌کرد در این دیدار شکست سنگینی را به ذوب آهن تحمیل کرد و شاگردان گل محمدی که از آمادگی به دور بودند با 7 گل مغلوب شدند.

فنرباغچه که جزو بزرگ‌ترین باشگاه‌های ترکیه و نامی شناخته شده در بین تیم‌های مطرح اروپایی است ،در فصل گذشته و در رقابت‌های لیگ ترکیه پس از گالاتاسرای که به عنوان قهرمانی دست یافت و بالاتر از بشیکتاش ، جایگاه دوم را به خود اختصاص داد. این تیم ترکیه ای همچنین از جمله  تیم‌های فعال در بازار نقل و انتقالات ترکیه بوده و بر روی خرید چند فوق ستاره دیگر نیز تمرکز کرده است که نانی بازیکن سابق منچستریونایتد سرشناس ترین آنهاست. این بازیکن روز  گذشته چند دقیقه‌ای برای فنرباغچه به میدان آمد و گلزنی نیز کرد.

یک – صفر، فرنانداو دقیقه6 ): سانتر مهمت توپال از سمت راست محوطه جریمه ذوب آهن روی سر دیه‌گو نشست و ضربه سر این بازیکن پاس گلی را برای فرنانداو ساخت که در مقابل دروازه ذوب آهن آماده بود تا با یک بغل پا گل اول بازی را به ثمر برساند.

 دو – صفر، میروسلاو استوچ دقیقه 21): استوچ ملی پوش کروات فنرباغچه با نفوذ از سمت راست ضربه تمام کننده خود را به گوشه چپ دروازه مظاهری روانه کرد تا دومین گل تیم میزبان به دست آید.

 سه- صفر، مهمت توپال دقیقه 33): دفع ناقص مدافع ذوب آهن فرصت را در اختیار مهمت توپال قرار داد تا با ضربه‌ای با پای چپ اما محکم و ناگهانی ، سومین گل فنرباغچه را به ثمر برساند.

 چهار- صفر، نانی دقیقه 65): ستاره پرتغالی و بازیکن سابق منچستر یونایند که در نیمه دوم به میدان آمد از روی یک ضربه کاشته گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.

 پنج- صفر، دسوزا دقیقه 75 ): پاس رو به عقب بازیکن فنرباغچه در حالی که ژورف دسوزا پشت محوطه جریمه ذوب آهن ایستاده بود وی را در موقعیتی قرار داد تا شوت سرکش خود را از بین مدافعان ذوب آهن راهی دروازه کند. دسوزا از ستاره های سابق پورتو پرتغال است.

شش – صفر، مهمت توپال دقیقه 77): حرکت تاکتیکی و زیبای ریباس، سوزا و مهمت توپال در حالی که مدافعان ذوب آهن واکنش خاصی نشان ندادند به ششمین گل فنرباغچه منجر شد.  

 هفت- صفر، موسی ساو دقیقه 79): بازیکن تعویضی فنرباغچه در نیمه دوم هفتمین گل این تیم را روی ارسال از سمت چپ کراسیچ که به عمق دفاع ذوب آهن نفوذ کرده بود به ثمر رساند.

در نیمه دوم این بازی دوستانه ، محمد باقر صادقی به جای رشید مظاهری در درون دروازه ذوب آهن قرار گرفت.

کد خبر : ۲۸۹۸۷۸