خبرگزاری کار ایران

تلاش می‌کنیم به جمع ۴ تیم برتر برسیم

عزتی: قهرمانی آسیا برای ما رویایی و دور از دسترس نیست/ صادقیان با نفت‌تهران احیا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۸۹۶۶۹

کاپیتان نفت‌تهران گفت: صبح و عصر تمرین می‌کنیم و شرایط بسیار خوبی داریم.

علیرضا عزتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در حال حاضر صبح و عصر تمرین می‌کنیم. بازیکنان خوبی جذب تیم شده‌اند و بازیکنانی هم که جدا شدند خوب بودند اما تصمیم کادر فنی بود. در حال‌حاضر  شرایط خیلی‌خوبی داریم و 3 روز دیگر به اردوی ترکیه می‌رویم تا برای شروع فصل آماده شویم. در ترکیه 2 بازی دوستانه خواهیم داشت تا برای لیگ‌برتر و آسیا آماده شویم.

وی درباره حضور پیام صادقیان در نفت‌تهران گفت: صادقیان صد در صد در نفت‌تهران احیا می‌شود چون در صحبت‌هایی که داشته‌ایم قول داده یک‌سال رویایی را داشته باشد تا فصل قبل را جبران کند و به رویاها و اهدافش برسد. همه چیز برای صادقیان مهیا است، نه برای او بلکه برای همه بازیکنان شرایط در نفت‌ مهیا است تا بدرخشند و ترانسفر شوند.

کاپیتان نفت‌تهران درباره اهداف این تیم در فصل‌جدید اظهار داشت: ما مثل سال‌گذشته تلاش می‌کنیم در لیگ‌برتر و جام‌حذفی مدعی باشیم و در آسیا هم نتایج‌خوبی کسب کنیم چون در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستیم و تلاش می‌کنیم به جمع 4 تیم برتر برسیم و آنچه درخور فوتبال‌ایران است را به آسیا نشان دهیم و به قهرمانی برسیم.

عزتی در پایان در پاسخ به سوال که آیا قهرمانی آسیا برای نفت‌تهران رویایی دور از دسترس نیست، گفت: نه قهرمانی آسیا برای ما رویایی و دور از دسترس نیست چون ما با اکثر تیم‌های عربی و ازبکستانی بازی کرده‌ایم و نتایج خوبی گرفتیم. اکثر بازیکنان ما هم مانده‌اند و بازیکنان خوبی هم جذب تیم شده‌اند و امسال مثل سال‌های قبل مربی ما عوض نشده و منصوریان مانده و در مجموع تیم هماهنگ و خوبی نسبت به سال‌های قبل داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز