خبرگزاری کار ایران

با جاسم کرار اتمام حجت کردم؛

افشارزاده: نسبت به زمان قلعه‌نویی تیم بهتری داریم/زندی نه، دهنوی را می‌خواهیم

asdasd
کد خبر : ۲۸۹۶۱۷

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه با جذب یکی دو بازیکن دیگر کارمان در فصل نقل و انتقالات به پایان می‌رسد تاکید کرد: نسبت به زمان قلعه نویی تیم بهتر و جوانتری داریم.

بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب افزود: خوشبختانه با تلاش کمیته نقل و انتقالات توانستیم خواسته‌های کادرفنی را در جذب بازیکنان جدید تامین کنیم و با جذب یکی دو بازیکن دیگر تیم ما برای فصل آینده کامل خواهد شد.

افشارزاده ادامه داد: برای لیگ پانزدهم تیم جوان و با انگیزه‌ای در اختیار کادرفنی قرار گرفته که باید برای موفقیت خوب کار کند و دست از تلاش برندارند و این توصیه‌ای است که همواره به کادرفنی انجام می‌دهم.

مدیرعامل استقلال درباره جذب فریدون زندی و قاسم دهنوی گفت: فریدون زندی مدنظر کادرفنی نیست اما قاسم دهنوی بازیکن خوب و توانمندی است که می‌تواند در خط میانی به تیم ما کمک کند و در حال مذاکره با این بازیکن هستیم.

وی در مورد وضعیت کرار جاسم برای ادامه همکاری با استقلال گفت: با او در حال مذاکره هستیم ولی با او صحبت کردم و تاکید داشتم که تنها در صورتی می‌تواند فصل آینده هم در استقلال بازی کند که دست از حاشیه‌هایش بردارد به همین خاطر قصد دارم در قرارداد او مسائل انضباطی را لحاظ کنم و در صورتی که او مرتکب تخلفاتی خارج از زمین فوتبال شود او را به شدت جریمه خواهیم کرد.

افشارزاده ادامه داد: جاسم کرار از ابتدا مدنظر کادرفنی قرار داشت ضمن اینکه یک سال دیگر از قراردادش باقی مانده بود ولی روی این مسئله تاکید داشتیم که مسائل انضباطی مهم‌تر از مسائل فنی است و نباید اجازه بدهیم استقلال با وجود برخی بی‌انضباطی‌ها از ناحیه بازیکنان متضرر شود.

مدیرعامل استقلال در مورد برپایی اردوی خارجی این تیم پیش از شروع فصل گفت: ما اردوی خارجی نخواهیم داشت چرا که زمانی برای این کار در اختیار نداریم و کادرفنی ترجیح دادند تا تمرینات بدنسازی در کمپ کردان ادامه یابد تا تیم برای تمرینات گروهی و کار با توپ آماده شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره فعالیت همزمان در مسئولیت مدیرعاملی استقلال و حوزه وزارتی وزارت ورزش گفت: تا این لحظه مشکلی با این دو مسئولیت نداشته‌ام و اعتقاد دارم در شرایط فعلی عدم حضورم در باشگاه استقلال باعث لطمه به این تیم می‌شود و به همین جهت تمام وقت در خدمت این باشگاه هستم تا با سروسامان گرفتن اوضاع تیم، آن وقت در مورد آینده تصمیم بگیرم.

افشارزاده ادامه داد: از این دو شغله بودن نه خسته‌ام و نه ناراضی اما در حال حاضر تمام وقتم صرف باشگاه استقلال می‌شود و از این بابت هیچ گلایه‌ای ندارم.

وی در مورد بودجه فصل جاری باشگاه استقلال گفت: به طور قطع بودجه امسال ما بیش از 20 میلیارد تومان است که باید این بودجه را از طریق اسپانسر تامین کنیم چرا که با وجود اینکه در حال حاضر متولی باشگاه وزارت ورزش است ولی این وزارتخانه قانونا نمی‌تواند در بخش حرفه ای هزینه کند و به همین دلیل باید خودمان از طریق جذب اسپانسر هزینه‌های جاری باشگاه را تامین کنیم.

افشارزاده یادآور شد: خوشبختانه تاکنون برای بستن تیم و جذب بازیکنان مشکل نداشتیم اما تصور می‌کنم با جذب یک اسپانسر خوب و توانمند می‌توانیم مشکلات مالی باشگاه را مرتفع کنیم و امسال با توان خوبی در لیگ برتر حاضر شویم.

مدیرعامل استقلال در بخش پایانی سخنان خود در مورد اضافه شدن یک عضو جدید به هیات مدیره این باشگاه گفت: ما پیشنهاد عضویت یک عضو جدید را به وزارت ورزش ارائه کرده‌ایم و منتظریم تا آنها در این زمینه به ما پاسخ بدهند. این عضو جدید می‌تواند بخشی از مشکلات مالی باشگاه را با جذب اسپانسرهای علاقه‌مند تامین کند که امیدواریم این اتفاق هرچه سریع‌تر رخ بدهد تا با شرایط ایده‌آلی وارد مسابقات لیگ برتر شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز