خبرگزاری کار ایران

با حداقل پول مربی جذب می‌کنیم

افشارزاده: تکلیف استیماچ فردا مشخص می‌شود/ حسن روشن به استقلال می‌آید

asdasd
کد خبر : ۲۸۴۸۶۳

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: با جلسه‌ای که فردا در وزارت ورزش با سجادی داریم، تکلیف مشخص ایگور استیماچ برای حضور در تیم ما می‌شود.

به گزارش ایلنا، بهرام افشارزاده بعد از جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال در حضور ایگور استیماچ در جمع خبرنگاران گفت: طبق برنامه‌ای که قبلا داشتیم و بعد از واگذار نشدن باشگاه استقلال، مقدماتی فراهم شد و امروز با استیماچ صحبت کردیم و برنامه‌هایی ارایه کرد. فردا با نصرالله سجادی در دفتر وزارت ورزش جلسه‌ای داریم، تا تکلیف حضور استیماچ در استقلال مشخص شود.

افشارزاده درباره مسائل مالی استقلال برای جذب مربی گفت: مسئله فقط پول نیست نمی‌توانیم ساکت بنشینیم و تیم را رها کنیم. باید کار را ادامه بدهیم در اولین فرصت مبلغی را از هرجا بشود تهیه می‌کنیم تا با مربی و بازیکنان مذاکره کنیم.

وی درباره حضور استیماچ در استقلال توضیح داد: نسبتاً به او خوشبین هستیم، او مربی با تجربه‌ای است. سرمربی تیم ملی کرواسی بوده، کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال کرواسی بوده و آدم سلامتی است، من در مورد او تحقیق کرده‌ام، مربی بسیار خوبی است چه با او و چه با هر مربی دیگری باید هرچه سریع‌تر تصمیم‌گیری کنیم.

مدیرعامل استقلال درباره دیگر گزینه‌های مربیگری این تیم گفت: فاریاس برزیلی گزینه دیگر ماست که شاید با او هم مذاکره کنیم. البته باشگاه‌ تایلندی که فاریاس را به خدمت گرفته ادعا کرده این مربی هنوز قرارداد دارد اما تا جایی که ما می‌دانیم او قرارداد ندارد. البته اگر اینطور باشد اهم و فی الاهم خواهیم کرد.

افشارزاده درباره منتفی شدن حضور استیماچ در استقلال به دلیل تقاضای پول زیاد اظهار کرد: زود قضاوت نکنید،‌ ما به طور مستقیم مذاکره نکردیم از طریق ایمیل و تلفنی صحبت شده است مطمئن باشید کار ارزشمندی انجام خواهیم داد و با حداقل پولی که فراهم کنیم مربی جذب می‌کنیم. طبیعی است هر فردی هم که در مذاکرات اولیه ممکن است رقمی بالاتر بگوید اما در مذاکرات رو در رو قیمت‌ها تغییر می‌کند. او از ما دو دستیار خواست که ما قبول نکردیم و فقط قرار شد یک دستیار با خود بیاورد.

مدیرعامل استقلال درباره حضور بهرام امیری و نظری جویباری در استقلال گفت: بهرام امیری تجربیات زیادی در جذب بازیکن دارد و از او در این زمینه استفاده خواهیم کرد، خدمات ارزشمندی در گذشته در باشگاه داشته‌ است همانطور که نظری جویباری هم همینگونه بوده و از نظر من نظری جویباری هنوز معاون باشگاه استقلال است.

وی در مورد حضور حسن روشن در کمیته فنی استقلال بیان کرد: در حال حاضر کمیته فنی دو عضو دارد اما مطمئن باشید بعد از جذب مربی از حسن روشن هم استفاده خواهیم کرد.

افشارزاده درباره زمان برگزاری جلسه با سجادی توضیح داد : من تا ساعت 13 یا 13 و 30 دقیقه در وزارت ورزش هستم. فکر می‌کنم این جلسه ساعت 11 و 30 دقیقه فردا باشد البته باید بعد از افطار با دکتر سجادی هماهنگ کنم ببینم چه زمانی وقت خالی دارند. لطفاً خبرنگاران نیایند. اجازه بدهند ما ابتدا تصمیم‌گیری کنیم و بعد اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز