خبرگزاری کار ایران

پول و دوری از هیاهو انگیزه اصلی است؛

موج تازه کوچ ستاره های ایران به قطر/نوری در المسیمر،ادینیو درالسیلیه و آندو درام صلال

asdasd
کد خبر : ۲۸۹۲۲۰

موج تازه ای از حضور ستارگان لیگ ایران در لیگ قطر آغاز شده که مهمترین انگیزه برای این انتقال را باید در مسائل مالی جستجو کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، لیگ متمول ستارگان فوتبال قطر و پرداخت های اغوا کننده به بازیکنان خارجی باعث شده تا ستارگان پا به سن گذاشته ایران این کشور را برای سال های پایانی فوتبال خود انتخاب کنند. 

پس از موج گسترده فصل گذشته و حضور ملی پوشانی چون سید جلال حسینی ، پژمان منتظری، رضا قوچان نژاد، مسعود شجاعی و ... حالا موج تازه ای از کوچ ستاره های فوتبال ایران به لیگ قطر آغاز شده است.

ظرف روزهای گذشته کاپیتان فصل پیش تیم فوتبال پرسپولیس و همچنین آقای گل ایران در لیگ چهاردهم با عقد قرارداد رسمی به تیم‌های قطری پیوستند.

محمد نوری کاپیتان فصل پیش پرسپولیس به مدت یک فصل با تیم المسیمر قطر که در این فصل به لیگ ستارگان این کشور راه یافته است، قرارداد رسمی امضا کرد.

در حال حاضر نوری در کنار رافائل مدافع برزیلی و پینتو هافبک هجومی پرتغالی، بازیکنان خارجی فصل آینده تیم المسیمر در لیگ ستارگان قطر محسوب می‌شود زیرا این باشگاه در حال مذاکره با یک بازیکن پرتغالی دیگر هم هست.

از سوی دیگر، لوسیانو ادینیو بازیکن فصل پیش تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز و آقای گل چهاردهمین دوره لیگ برتر ایران با عقد قرارداد رسمی به تیم فوتبال السیلیه قطر پیوست.

پیش از این آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران هم با عقد قراردادی به ارزش یک میلیون و دویست هزار دلار با ام‌صلال قطر به توافق رسیده بود.

جواد نکونام هم مذاکراتی را با چند باشگاه قطری آغاز کرده ولی هنوز به توافق نهایی نرسیده ولی به احتمال فراوان او هم یکی از بازیکنان ایرانی خواهد بود که فصل آینده را در لیگ ستارگان سپری خواهد کرد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز