خبرگزاری کار ایران

به کسب ورودی در کازانف امیدوارم؛

سقر : 3 دونده سرعت ایران شانس ورودی المپیک دارند

asdasd
کد خبر : ۲۸۸۸۹۶

سرپرست کمیته دوهای سرعت گفت: خوشبختانه در حال حاضر وضعیت دوهای سرعت خوب است و می توانیم به کسب ورودی المپیک امیدوار باشیم.

به گزارش ایلنا، عبدالغفار سقر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: دوندگان سرعتی شرایط خوبی دارند و به کسب ورودی المپیک در رقابت‌های جام کازانف قزاقستان بسیار امیدوارم.

وی افزود: عملکرد تفتیان در دوی 100 متر در رقابت‌های جایزه بزرگ خوب بود، فقط نداشتن ثبات رکوردی در سه مرحله پیاپی من را بر آن داشت که فوری پیگیر این مسئله شوم و حسین قائمی سرپرست تیم اعزامی در ارتباط تلفنی مشکل بدی آب و هوای تایلند را دلیل اصلی این نوسان در رکورد های تفتیان دانست.

دونده اسبق دوهای سرعت کشورمان ادامه داد: برای کسب ورودی المپیک به ابارقی، قاسمی و تفتیان خیلی امیدوارم و فکر می کنم با عملکردی که از آنان در قهرمانی آسیا و جایزه بزرگ آسیا دیدم بتوان گفت جابجایی رکوردهای ملی در مواد سرعتی و رسیدن به حدنصاب المپیک برای دوندگان کشورمان دور از دسترس نیست.

وی ادامه داد: البته به دلیل اینکه محمد حسین ابارقی از پس از رقابت‌های بازی‌های آسیایی در هیچ میدان بین المللی و آسیایی حاضر نشد و مورد ارزیابی قرار نگرفت، نظر خود او و محسن اکبر پور مربی این ورزشکار، حضور وی در رقابت‌های رکوردگیری بود. هر چند من به صورت مداوم پیگیر روند تمرینی وی هستم و با توجه به وضعیتی که در تمرین ها دارد روزهای خوبی را پیش روی این ورزشکار می بینم.

سقر در خصوص رضا قاسمی نخستین مدال آور قهرمانی آسیا در دوی 100 متر و سجادهاشمی آهنگری دارنده رکورد ملی دوی 400 متر توضیح داد: قاسمی از دوندگانی است که بیش از پیش به او برای کسب سهمیه امیدواریم. سجاد هاشمی نیز به آمادگی خوبی رسیده و عملکرد خوبی در جایزه بزرگ آسیا از خود به جای گذاشت و فکر می کنم هر دو در آینده ای نزدیک به دست آوردهای خوبی برسند.

سرپرست کمیته دوهای سرعت در پایان گفت: تصمیم داریم اگر بشود در جام کازانف قزاقستان در ماده 4 در 100 متر هم با ترکیبی از حسن تفتیان، محمد حسین ابارقی، رضا قاسمی سجاد هاشمی آهنگری و مهدی زمانی (به عنوان ذخیره) شرکت کنیم. اطمینان داشته باشید سطح دوندگان ایران در این ماده از دوندگان تایلندی که موفق به کسب ورودی المپیک می شوند، نه تنها پایین‌تر نیست بلکه حتی می‌توان گفت از سطح بهتری هم برخوردارند. نقطه ضعف ورزشکاران ما در تعویض چوب امداد است که در تلاش هستیم در حین تمرینات این مشکل را نیز برطرف کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز