خبرگزاری کار ایران

سرپرست تیم ملی دوومیدانی:

دوندگان ایرانی درخشان ظاهر شدند/تفتیان، ستاره مسابقات

asdasd
کد خبر : ۲۸۷۳۳۴

سرپرست تیم ملی دوومیدانی اعزامی به مسابقات جایزه بزرگ آسیا گفت : سطح مسابقات نسبت به دوره های گذشته بالا بود و از عملکرد اعضای تیم ملی رضایت کامل دارم.

به گزارش ایلنا، حسین قائمی با بیان این مطلب اظهار داشت: مسابقات جایزه بزرگ آسیا نسبت به سال‌های گذشته با کیفیت بالاتری برگزار شد، به طوری که در برخی مواد مانند پرش‌طول، قهرمان این ماده توانست حدنصاب شرکت در مسابقات المپیک را کسب کند. در پرتاب‌وزنه هم نفرات برتر این ماده رکوردهای بالای 19.50 متر را از خود به جای گذاشتند و مواد دیگر نتایج کسب‌شده توسط ورزشکاران فراتر از پیش‌بینی ما بود. با توجه با تعداد مدال‌ها و نتایج کسب‌شده توسط ملی‌پوشان دوومیدانی از عملکرد آنها رضایت کامل دارم .

سرپرست تیم ملی دوومیدانی افزود: ستاره‌ایران در این مسابقات حسن تفتیان بود که موفق به کسب 3 مدال طلا شد. به غیر از تفتیان، سجاد هاشمی و کیوان قنبرزاده نیز عملکرد خیلی‌خوبی داشتند. البته در مجموع عملکرد تمام ورزشکاران قابل‌تقدیر بود و تعداد مدال‌های کسب شده توسط آنها گواه این ادعاست.

قائمی درباره نفراتی که موفق به کسب مدال نشدند نیز گفت: علی ثمری اولین حضور خود را در مسابقات برون مرزی تجربه کرد. او در مرحله پایانی عملکرد خوبی داشت و اگر دو مرحله دیگر در این مسابقات به همین شکل با حریفانش به رقابت می پرداخت، مطمئنا نتیجه بهتری کسب می کرد. همچنین مهدی زمانی رکوردهای خوبی در طول هر سه مرحله ثبت کرد و در کسب مدال کمی بدشانس بود. محمد ارزنده نیز نیاز به تمریناتی بیشتری دارد و از حق نگذریم که او سابقه حضور در المپیک لندن را دارد. فرزانه فصیحی هم دونده آینده‌داری است که می تواند خود را به سطح بالاتری از آمادگی‌ برساند و نیاز به تمرکز و تمرینات و توجه بیشتری دارد.

سرپرست تیم ملی دوومیدانی در پایان گفت: تمامی تیم‌های شرکت کننده در مواد مختلف با برنامه ریزی شرکت کردند و نتایج خوبی هم برای‌ آنها حاصل شد. از سوی دیگر عملکرد تیم ایران نیز میان تیم‌های شرکت‌کننده مطلوب و رضایت‌بخش بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز