خبرگزاری کار ایران

بامداد امروز و در میان استقبال هواداران؛

تونی و دستیارانش وارد تبریز شدند/چهارمین حضور اولیویرا در جمع سرخپوشان

asdasd
کد خبر : ۲۸۶۴۶۳

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال تراکتورسازی امروز (شنبه) وارد تبریز شد تا سکان هدایت سرخپوشان را در لیگ پانزدهم بر عهده بگیرد.

به گزارش ایلنا ، تونی اولیویرا به همراه دستیاران خود بامداد امروز با پرواز ترکیش ایر از استانبول وارد تبریز شد و مورد استقبال مقامات باشگاه تراکتورسازی قرار گرفت.

تونی قرار است پس از استراحتی کوتاه در یکی از هتل های تبریز به باشگاه مراجعه تا به طور رسمی کار خود را برای فصل جدید لیگ برتر باشگاه های ایران با تیم تراکتورسازی آغاز کند.

آنتونیو اولیویرا، جورج تاوارز( مربی دروازه بانان) و رودولفو لوئیز دستیاران تونی که فصل گذشته نیز همراه تونی در تیم تراکتورسازی تبریز حضور داشتند به همراه وی وارد ایران شدند.

تعدادی از هواداران تراکتورسازی برای استقبال از این سرمربی در محل فرودگاه تبریز حاضر شده بودند.

تونی اولیویرا برای نوبت چهارم در چهار فصل اخیر لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور سکان هدایت تراکتورسازان را بر عهده می گیرد.

این مربی پرتغالی پیشتر در فصل دوازدهم لیگ برتر برای اولین بار سرمربی تراکتورسازی شد و با وجود کسب نتایج خوب دو هفته مانده به پایان لیگ برتر توسط مدیرعامل وقت باشگاه برکنار شد.

وی سپس در فصل 13 و 14 لیگ برتر جایگزین مجید جلالی و رسول خطیبی شد و توانست تراکتورسازی را در فصل 92-93 به قهرمانی جام حذفی و در فصل 93-94 به نایب قهرمانی لیگ برتر برساند.

 آنتونیو ژوزه کونسیسائو اولیویرا ملقب به تونی در سال 1946 در شهر آنادیا در نزدیکی لیسبون پایتخت پرتغال متولد شد و در سنین نوجوانی فوتبال خود را در تیم سالسیانوس ده موگوفورس شهر زادگاهش آغاز کرد.

وی از سال 1987 وارد حرفه مربیگری شد و در تیم های مختلفی همچون بنفیکا در سه دوره، بوردو فرانسه، سویا اسپانیا، گوانژو چین، الاهلی مصر، الاتفاق و الاتحاد عربستان و شارجه امارات به عنوان سرمربی مشغول به کار بوده است.

تونی 70 ساله دارای بالاترین درجه مربیگری یوفاست و به زبان های پرتغالی، اسپانیایی، انگلیسی و فرانسوی می تواند صحبت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز