خبرگزاری کار ایران

هواداران ناراضی علیه تراکتورسازی

آتش‌‌‌بازی خطرناک در ورزشگاه یادگار امام/دود و آتش به جای جشن‌قهرمانی!

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۳۸۱

هواداران ناراضی تراکتورسازی تبریز آتش‌سوزی خطرناکی را در ورزشگاه یادگار امام تبریز به راه انداختند.

به گزارش ایلنا، با به صدا در آمدن سوت پایان دیدار تیم‌های تراکتورسازی و نفت‌تهران که با تساوی 3 بر 3 دو تیم خاتمه یافت، عنوان قهرمانی ازکف تراکتوری‌ها که 3 بر یک پیش افتاده بودند خارج شد و سپاهانی‌ها در عین خوش‌شانسی پنجمین جام قهرمانی را بالای سر بردند تا رکورد بی‌نظیری را در 14 دوره لیگ برتر به جای بگذارند.

این البته روی خوش ماجرا بود چراکه هواداران خشمگین تبریزی عنوان دومی تیم‌شان را بر نتابیدند و دست به اقدامی حطرناک در یادگار امام زدند.

آنها کاغذها و اعلامیه‌هایی که را برای برپایی جشن قهرمانی با خود به ورزشگاه آورده بودند آتش زدند تا آتش و دود وحشتناکی را در یادگار امام تبریز به راه بیندزازند.

برخی هواداران خشمگین حتی به صندلی‌های ورزشگاه هم رحم نکردند و شروع به شکستن و پرتاب آنها به زمین مسابقه کردند. حتی سطل‌های زباله از از آتش خشم هواداران ناراضی در امان نماندند. 

عده‌ای از تماشاگران نرده‌های طبقه‌دوم را هم شکستند و به پیست تارتان ورزشگاه پایین پرتاب کردند.

استیج ورزشگاه هم که قرار بود شاهد جشن قهرمانی تراکتورسازان باشد تخریب و نابود شد تا پرشورها به جای جشن و سرور آتش‌بازی خطرناکی به راه بیندازند.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز