خبرگزاری کار ایران

تفکرات من و مظلومی تغییر کرده؛

طالب لو: می خواهم در استقلال بمانم/پرسپولیس و برانکو برای من قابل احترام هستند

asdasd
کد خبر : ۲۸۶۲۱۵

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارم گفت: دوست دارم در استقلال بمانم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وحید طالب لو که صبح امروز به محل باشگاه استقلال رفته بود پس از جلسه با پرویز مظلومی گفت: من در استقلال می‌مانم و به قراردادم پایبند هستم.

وی ادامه داد: من با استقلال قرارداد دارم و می‌خواهم در این تیم بمانم. جلسه‌ام با مظلومی 5 دقیقه هم طول نکشید و در نهایت اهداف و خواسته‌های مان یکی بود و می‌خواهیم سال بعد به تیم کمک کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که وضعیت فروزان به چه سرنوشتی خواهد یافت، گفت: من راجع‌ به کسی نمی‌توانم صحبتی کنم. من بازیکن استقلال هستم و با این تیم قرارداد دارم و تنها در حوزه مسئولیت خودم صحبت می‌کنم.

طالب لو درباره زمان حضورش در تمرینات استقلال گفت: شنبه ساعت 11 صبح قرار است در باشگاه استقلال جلسه‌ای برگزار شود و بعد از ظهر همان روز هم تمریمنات مان را آغاز می‌کنیم. 

وی با بیان اینکه تفکرات من و مظلومی نسبت به گذشته تغییر کرده است، در خصوص آشتی خود با رحمتی عنوان کرد: من نمی‌توانم به سرمربی بگویم کدام بازیکن را به استقلال بیاورد یا کدام بازیکن از این تیم برود. من در حیطه وظایف خودم عمل می‌کنم.

طالبلو درباره پیشنهاد برانکو به وی بیان کرد: من شاگرد برانکو در تیم ملی بودم و ایشان به من لطف دارد. پرسپولیس برای من قابل احترام است و جای دارد از لطف برانکو به خودم تشکر کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز