خبرگزاری کار ایران

اتفاقات بد لیگ را فراموش کردم

یوسف‌وند: انتظار زیادی از تیم جوانان نداشته باشید/ ترس‌مان ریخته است

asdasd
کد خبر : ۲۸۴۲۲۸

کاپیتان تیم بسکتبال جوانان معتقد است تیم ایران با قهرمان جهان و اروپا در جام جهانی همگروه است و نباید انتظار زیادی از این تیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد یوسف‌وند کاپیتان تیم بسکتبال جوانان در نشست رسانه‌ای رئیس فدراسیون و سرمربی تیم جوانان اظهار کرد: نسبت به دوره قبلی قرعه سختی در جام جهانی به ما خورده است. آمریکا قهرمان جهان و کرواسی قهرمان اروپا است از مصر هم شناختی نداریم ولی این تیم قهرمان آفریقا است. تمام مربیان مطرح دنیا توجه ویژه‌ای به این مسابقات دارند و من هم خوشحالم که برای دومین بار در جام جهانی حاضر می‌شوم.

وی ادامه داد: اردوهای خوبی را پشت سر گذاشته ایم و با تمام وجود می‌جنگیم. نمی‌گویم 100در صد از گروه‌مان صعود می‌کنیم و به جمع 8 تیم برتر می‌رویم و نباید از این تیم انتظار زیادی داشته باشیم. در دوره قبل فکر می‌کردیم مسابقات سخت باشد و ترس داشتیم اما با صحبت‌هایی که کردیم، ترس‌مان ریخته است و می‌رویم که بهتر از دوره گذشته نتیجه بگیریم.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال جوانان درباره اردوهای این تیم گفت: مشکلات و ناهماهنگی‌هایی به وجود آمده بود و من همراه یکی دیگر از بازیکنان به صربستان نرفتیم اما فکر نمی‌کنم مشکلی وجود داشته باشد. پتانسیل تیم بالا بود و قبل از مسابقات قهرمانی آسیا خودم می‌گفتم شاید به جمع 4 تیم برتر جهان هم برسیم اما بعد از آسیایی و تا پیش از سال جدید هیچ اردویی نداشتیم.

یوسف‌وند با اشاره به تلاش کادرفنی تیم جوانان ادامه داد: از زمان حضور این مربی کارهای پایه‌ای مانند دریبل و شوت را به خوبی کار کردیم فرق این تیم با تیم دوره گذشته شاید این باشد که ما در حال حاضر هر 12 بازیکن همسطح هستیم اما دوره قبلی شاید 6 نفر اصلی بودند.هر مربی سلیقه خاص خود را دارد هنگامی که کوهیان هم آمد برای ما سخت بود اما رفته رفته بهتر شد.

 

کاپیتان تیم ملی بسکتبال در پاسخ به پرسش خبرنگار ایلنا مبنی بر میزان آمادگی‌اش با توجه به دورماندن از اردوی این تیم توضیح داد: من تمرینات خوبی را انجام دادم و از نظر بدنی شرایط بسیار خوبی دارم،‌ فکر می‌کنم تا زمان باقیمانده به هماهنگی لازم با تیم برسم. در لیگ اتفاقات بدی برایم افتاد اما همه چیز را فراموش کردم و تنها به موفقیت در جام جهانی با ایران فکر می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز