خبرگزاری کار ایران

امشب هم روسیه را شکست می‌دهیم؛

رخام: جو سالن‌های والیبال مثل فوتبال نیست/ دوست دارم تیم ملی را در سالن تشویق کنم

asdasd
کد خبر : ۲۸۳۷۰۰

بازیگر سینمای کشورمان گفت: شنیده ام که جو تماشاگران در مسابقات والیبال خیلی فرهنگی تر از بازی های فوتبال است.

شراره رخام در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، درباره حضور بانوان در سالن های ورزشی و بویژه رقابت های لیگ جهانی والیبال اظهار داشت: من درسالن والیبال و مسابقات بین‌المللی نبوده‌ام اما شنیده‌ام که جو تماشاگران والیبال خیلی فرهنگی‌تر از فوتبال است و در شان بانوان هست که در سالن های والیبال حاضر باشند اما در مورد فضای استادیوم های فوتبال شک دارم در شان خانم ها باشد.

وی افزود: جو سالن های والیبال مثل فوتبال نیست و اگر شرایط فراهم باشد خانم ها می‌توانند وارد سالن والیبال شوند و تیم ملی کشورمان را تشویق کنند. در هر کشوری که زندگی می کنیم باید تابع قوانین آن کشور باشیم چون کشور مثل خانواده انسان است و یک سری قوانین هست که اگر رعایت نشود باعث هرج و مرج می شود. اگر قانون اجازه می دهد خیلی خوب است که خانم ها در سالن والیبال حاضر شوند چون هم تیم ملی تشویق می‌شود و هم باعث گسترش فرهنگ ورزشی در بین بانوان و گرایش آنها به ورزش می شود.

وی در ادامه گفت: حضور بانوان به جو فرهنگی سالن کمک خواهد کرد و از این نظر جو سالن ها عالی می شود.

رخام در پایان گفت: من کاپیتان تیم والیبال بانوان هنرمندان هستم و مسابقات والیبال را پیگیری می کنم. من هفته ای 5 روز والیبال بازی می‌کنم و شاگرد خانم مستقیمی هستم که جا دارد از ایشان تشکر کنم چون در تیم هنرمندان هم به ما کمک می کنند. من والیبال بازی می کنم و طبیعتا عرق این رشته را دارم و دوست دارم در سالن باشم و تیم ملی کشورم را تشویق کنم. برد دیشب تیم ملی مقابل روسیه را به مردم ایران تبریک می گویم و واقعا از دیدن این بازی لذت بردم و انشالله امشب هم روسیه را در خانه اش می بریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز