خبرگزاری کار ایران

امیدها هم به اردو می‌روند؛

رقابت‌های انتخابی تیم‌ ملی کاراته در قم برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۸۳۶۹۰

دور جدید تمرینات تیم ملی کاراته در خانه کاراته استان قم و اردوی آماده سازی تیم کاراته امید در سالن شهید کبکانیان تهران آغاز می شود.

به گزارش ایلنا، محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته در همین ارتباط گفت: کاراته کاهای رده سنی بزرگسال عصر امروز (یکشنبه 24 خرداد ماه) وارد اردوی آمادگی می‌شوند و از صبح فردا تمرینات آماده سازی را دنبال خواهند کرد.

وی افزود: اردوی بزرگسالان در استان قم و در خانه کاراته این استان برگزار شود و کاراته کاهای این رده سنی روز چهارشنبه 27 خرداد ماه در یک رقابت انتخابی شرکت می کنند.

آشوری در خصوص اردوی رده سنی امید و انتخابی این تیم گفت: کاراته کاهای رده سنی امید عصر سه شنبه 26 خرداد ماه خود را به سرپرست اردو معرفی می کنند و صبح چهارشنبه (27 خرداد ماه) انتخابی وزن 84+ کیلوگرم برگزار می شود. کاراته کاهای این رده سنی روز شنبه ساعت 11 صبح در تست آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت می‌کنند.

دبیر فدراسیون کاراته تصریح کرد: کاراته کاهای رده سنی نوجوانان و جوانان صبح جمعه 29 خرداد ماه وارد اردو می شوند و بعدازظهر همان روز و بعد از افطار اوزانی که بیش از 2 کاراته کا دارند مبارزه انتخابی خواهند داشت و بعد از مشخص شدن نفرات باقی مانده در اردوی این تیم 30 خرداد ماه اردوی آمادگی این تیم به مدت یک هفته در مجموعه مروارید خزر منطقه آزاد بندرانزلی دنبال می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز