خبرگزاری کار ایران

بهترین گزینه سرمربی استقلال می‌شود؛

توضیحات نجف‌نژاد درباره تغییرات هیات مدیره سرخابی

asdasd
کد خبر : ۲۸۱۹۹۵

رئیس فراکسیون ورزش مجلس از برگزاری نشست ویژه با معاون وزارت ورزش و بررسی برخی ابهامات در خصوص رفتن یا ابقای اعضای هیات مدیره سرخابی‌های تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، مقداد نجف نژاد با تاکید بر لزوم حل مشکلات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال باید برای خروج از بحران و همچنین حل و فصل مشکلات باشگاه نشستی را با نصراله سجادی معاون وزارت وزرش برگزار کنیم که این نشست می تواند بسیاری از نکات مبهم و پیچیده انتخاب سرمربی استقلال و همچنین ماندن یا رفتن اعضای هیات مدیره را مشخص کند.

وی در واکنش به اظهارات سجادی در خصوص تغییر اعضای هیات مدیره دو باشگاه سرخابی پایتخت نیز خاطر نشان کرد: مطمئن باشید تا زمانیکه در این مسئولیت هستیم باید تلاش کنیم تا مسایل و مشکلات موجود حل شود و به هیچ وجه نمی توان با در نظر گرفتن تغییر و تحولات احتمالی در بدنه هیات مدیره باشگاه، امور جاری را تعطیل کرد. ما باید با تمام توان برای حل ابهامات و مسایل اخیر گام برداریم تا اگر تغییری هم رخ داد،‌ بخشی از کارها انجام شده باشد.

رئیس فراکسیون وزرش مجلس با اظهار بی اطلاعی از روند واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از سوی وزارت ورزش ادامه داد: ما هم مثل خیلی از اهالی ورزش هنوز از چگونگی تصمیمات وزارت وزرش بی اطلاع هستیم.

نجف نژاد در گفت و گو با خانه ملت در پاسخ به این سئوال که آیا احتمال تغییر اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال همچنان باقی است یا خیر، گفت: بعید می دانم که تغییر زیادی در این حوزه داشته باشیم ولی به هر حال احتمال تغییرات جزئی در بین برخی اعضا وجود دارد،‌ اما آنچه مسلم است امیدواریم تغییرات احتمالی بتواند به روند رو به جلوی باشگاه کمک کند و بر حجم مشکلات استقلال افزوده نشود.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در خاتمه در خصوص گزینه‌های سرمربیگری آبی‌پوشان پایتخت هم افزود: کمیته ای متشکل از بزرگان و پیشکسوتان باشگاه، مسئولیت بررسی دقیق شرایط گزینه‌های پیشنهاد شده را بر عهده دارد که این کمیته سعی خواهد کرد بدون توجه به بحث تغییر و تحولات احتمالی در هیات مدیره به امور محوله خود پرداخته و در نهایت بهترین گزینه را به عنوان سرمربی استقلال معرفی کند.

گفتنی است نصراله سجادی معاون وزارت ورزش چندی پیش اعلام کرد هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بزودی دچار تغییرات خواهند شد. اما باید به این نکته توجه داشت که تغییرات احتمالی در شرایطی که دو تیم سرخابی به دلیل عدم واگذاری به بخش خصوص و همچنین نداشتن سرمربی و بازیکنان جدید در فصل آتی در وضعیت بحرانی قرار دارند،‌ بر آتش بحران‌های این دو باشگاه دامن زد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز