خبرگزاری کار ایران

دوومیدانی قهرمانی آسیا- چین؛

طاهرخانی: مسمومیت مانع صعودم شد/تمام برنامه هایم بهم ریخت!

asdasd
کد خبر : ۲۸۱۴۴۹

نماینده پرش طول تیم ملی دوومیدانی کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا گفت: به دلیل مسمومیت از دور مسابقات حذف شدم.

به گزارش ایلنا، سبحان طاهرخانی پس از حذف شدن از دور رقابت های پرش طول قهرمانی آسیا، ضمن بیان این مطلب گفت: متاسفانه دچار مسمومیت شدم و با پرش های ضعیفی که داشتم از صعود به مرحله بعد رقابت ها بازماندم. یک اتفاق کوچک و بی دقتی در استفاده از موادغذایی، سیستم گوارشیام را بهم ریخت و باعث شده بود حتی در دورخیز هایم توان رسیدن به تخته پرش را نداشته باشم.

وی ادامه داد: از زمانی که وارد ووهان شدم همه چیز برای یک رقابت و ثبت یک رکورد خوب مهیا بود اما خوردن میوههایی که از ایران برده بودم به یکباره من را با مشکل روبرو کرد و دچار مسمومیت شدم. حتی در حین مسابقه هم حالت تهوع داشتم و مثل اینکه تمام قوای جسمی ام تحلیل رفته بود.

طاهرخانی افزود: پرش های خوبی نداشتم. هفت متر و 26 سانتیمتر و هفت متر و 46 سانتیمتر پرشهای ضعیفی بود و دلیل آن هم این بود که پنج ساعت کامل حالت تهوع داشتم . با توجه به روحیه آرامی که دارم به هیچ وجه تحت جو مسابقه قرار نمی گیرم حتی تا روز قبل از مسابقه با وجود اینکه رقبای قوی و رکوردداری داشتم برای زدن یک رکورد خوب و حتی کسب مدال تمرکز و برنامهریزی میکردم اما به یکباره همه چیز تغییر کرد و اتفاقاتی برخلاف برنامه هایم افتاد که باعث حذفم از رقابتها شد.

طاهرخانی در پایان گفت: به هر ترتیب از تیمور غیاثی، دکتر اردیبهشت، هادی سپهرزاد و محمد عاکفیان سپاسگزارم که تا آخرین پرش در کنارم بودند و به من روحیه می دادند. امیدوارم بتوانم در فرصتی دیگر این نتیجه را جبران کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز