خبرگزاری کار ایران

لیگ‌حرفه‌ای بسکتبال در فینال‌پایانی

خوان‌‌هفتم آسمانخراش‌ها در حکیمیه/دانشگاه‌ تک‌ستاره‌ می‌شود یا مهرام 7ستاره!

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۸۷۱

آخرین دیدار تیم‌های دانشگاه ‌آزاد و مهرام در فینال لیگ حرفه‌ای بسکتبال بعدازظهر فردا در سالن حکیمیه برگزار می‌شود تا این لیگ قهرمان خود را بشناسد.

ایلنا- لحظه موعود فرا رسید. فینال لیگ حرفه‌ای بسکتبال در ایستگاه پایانی. مصاف غول‌ها، کری پنهان مصطفی هاشمی و مهران شاهین‌طبع. رویارویی حامد حدادی و رایان ریچاردز. پرتاب‌های ویرانگر تاکوان دین و سعید داورپناه. حضور موثر فیلیپ ویدنف برای دانشگاه. جنگ آرمان زنگنه، جواد داوری، موسی‌نبی‌پور، روزبه ارغوان، مهدی اسماعیلی، محمد شهریان و ... غروب فردا همه چیز به پایان می‌رسد.

دانشگاه آزاد و مهرام در حالی به فینال لیگ حرفه‌ای بسکتبال رسیدند که در رقابت‌های فصلی یک پیروزی و یک شکست برابر هم در کارنامه‌شان ثبت شده بود. دو بازی نخست فینال در سالن حکیمیه برگزار شد. دو دیداری که دانشگاه‌ آزاد در آن‌ها فوق‌العاده ظاهر شد و کار را در مجموع 3 بر یک کرد تا در یک قدمی قهرمانی قرار بگیرد.

دیدارهای سوم و چهارم داستان جداگانه‌ای داشت. پس از دو شکست مهرام، این‌بار ورق برگشت و مهرام با دو پیروزی پیاپی ضمن انتقام شکست‌های پیشین، کار را به بازی هفتم کشاند تا سرنوشت قهرمان در حکیمیه مشخص شود.

دغدغه بزرگ دانشگاه برای دیدار فردا، حضور یا غیبت حامد حسین‌زاده، گارد اصلی این تیم است. حسین‌زاده همواره به شعاع حملات دانشگاه نظم خاصی می‌بخشد و در مواقع حساس، مهره‌ای کلیدی برای شاهین‌طبع به حساب می‌آید. بدون شک غیبت او ضربه سختی بر پیکر دانشگاه می‌زند.

در سوی مقابل مهرام مشکل خاصی از نظر مصدومیت ندارد و سعید داورپناه هم با نمایش درخشان‌اش در دیدار چهارم، آماده نشان داد. تاکوان دین هم که به دلیل عفونت لب و لثه‌اش در بیمارستان بستری بود، حالا بدون مشکل تمرین می‌کند و برای بازی فردا آماده است.

باید منتظر ماند و دید بعد از ظهر فردا آیا شاهین‌طبع، همای‌اقبال را برای دانشگاه شکار می‌کند و برای نخستین بار قهرمانی لیگ‌حرفه‌ای بسکتبال را به این مجموعه هدیه می‌کند یا سرمربی احساسی مهرام روی دست شاگردانش به هوا پرت می‌شود تا مهرام هفتمین جام قهرمانی را در بسکتبال ایران به ویترین خود اضافه کند. مهرامی‌ها که روی دور برد افتاده‌اند تلاش می‌کنند 7 ستاره شوند در حالیکه دانشگاه با قهرمانی در این رقابت‌ها نخستین ستاره را روی پیراهن‌اش خواهد دید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز