خبرگزاری کار ایران

دفاع سرمربی مهرام ازداور پناه:

هاشمی: بازیکن روبات نیست/ سال‌ها از حجب و حیای من سوءاستفاده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۹۰۵

سرمربی مهرام معتقداست مجری بازی بسکتبال انسانها هستند و اشتباه داورپناه اجتناب ناپذیر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مصطفی هاشمی پس از پایان دیدار تیم مهران و پتروشیمی بندر امام که با شکست میلمتری شاگردانش همراه بود در جمع خبرنگاران گفت: من همیشه گفته‌ام مقصر شکست خودم هستم. این راه بارها گفتم و باز هم می‌گویم. سال‌هاست از حجب و حیای من سوءاستفاده می‌شود .

وی در پاسخ به این سوال که درباره درگیری لفظی‌اش با موسی نبی‌پور گفت: او 4 اخطاره شده بود و از آنجا که کنترلش را از دست بود کار را عصبی دنبال می‌کرد و به همین خاطر مجبور شدم او را به رختکن بفرستم.

وی درباره استفاده ثانیه‌های آخر بازی از ویدئو چک گفت: من نمی‌دانم استفاده از این فناوری در بسکتبال مرسوم است اما همه این‌ها اتفاقات ورزش است. ممکن است تیمی در ثانیه‌های آخر برنده باشد یا بازنده شود.

سرمربی‌مهرام با اشاره به از دست‌دادن پرتاب سعید داورپناه منجر به شکست تیم شد، گفت: مجری بازی بسکتبال انسان‌ها هستند. بازیکن روبات نیست و اشتباه او اجتناب‌ناپذیر است. من داورپناه را مقصر شکست تیمم نمی‌دانم.

دیدار تیم‌های مهرام و پتروشیمی با نتیجه 89 بر 88 به سود شاگردان میتف به پایان رسید.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز