خبرگزاری کار ایران

همیشه در بازی اول مشکل داریم

معروف: آمریکا شانس نخست صعود است

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۵۴۳

کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان، قدرت آمریکا را در زدن سرویس‌های قدرتی می‌داند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پیش از دیدار با آمریکا گفت: سرویس های قدرتمند نخستین ترفند آمریکایی ها در دیدار با ایران است و اگر موفق به مهار آن ها شویم، امکان پیروزی خواهیم داشت.

معروف افزود: تیم ملی والیبال آمریکا سال گذشته و در مرحله نهایی لیگ جهانی با استفاده از سرویس های قدرتی موفق به شکست ایران شد و باید از تجربه آن مسابقه استفاده کامل ببریم.

وی با بیان اینکه مسابقه فردا با آمریکا چون نخستین دیدار رسمی ایران در لیگ امسال است، بسیار سخت خواهد بود، گفت: با توجه به دو شکست روسیه برابر لهستان، آمریکا شانس اول صعود از گروه است و به همین دلیل این تیم با تمام توان به میدان خواهد آمد.

بهترین پاسور جهان به آنالیز خوب تیم آمریکا از سوی کادر فنی تیم ایران اشاره و اظهار کرد: تیم ایران همیشه در مسابقه نخست به مشکل بر می خورد اما امیدوارم این آنالیز کمک کند که در اولین مسابقه مشکل جدی نداشته باشیم.

وی تاکید کرد: هر تیمی در این مسابقه خوب سرویس بزند و بازی را آغاز کند، در فاکتورهای بعدی هم موفق خواهد بود. امیدوارم موفق به مهار سرویس های آنان شویم زیرا در حمله بعد از آن مشکلی نخواهیم داشت. اما اگر دریافت اول خوب نباشد، اجرای دیگر تکنیک ها نیز با مشکل روبرو می شود.

تیم ملی والیبال بامداد فردا به وقت تهران در نخستین مسابقه خود در لیگ جهانی۲۰۱۵ به مصاف آمریکا قهرمان لیگ جهانی سال گذشته می رود.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز