خبرگزاری کار ایران

لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۵

دومین شکست روسیه از لهستان/ برتری سخت برزیل برابر صرب‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۵۱۴

مسابقات لیگ جهانی والیبال با برتری تیم‌های برزیل و روسیه دنبال شد و تیم ملی والیبال کشورمان فردا به مصاف آمریکا می‌رود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم های والبیال روسیه و لهستان دیشب در دومین مسابقه خود در لیگ جهانی سال ۲۰۱۵ به مصاف یکدیگر رفتند که ملی پوشان روسیه باز هم مغلوب میزبان خود شدند.

تیم ملی والیبال لهستان در این مسابقه 3 بر 2 به پیروزی رسید و با سه امتیاز دوشب گذشته جمع امتیازهای خود را به 5 رساند تا همچنان در صدر گروه B لیگ جهانی والیبال در سطح یک باشد.

تیم ملی والیبال روسیه در ست های دوم و سوم با امتیازهای ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسید اما در ست های اول، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۹ و ۱۸ بر ۱۶ مغلوب شد و تنها یک امتیاز به دست آورد. روسیه با این نتیجه در جایگاه دوم گروه باقی‌ماند.

تیم ملی والیبال لهستان شب پیش نیز موفق به شکست سه بر صفر روسیه قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن و لیگ جهانی سال ۲۰۱۳ شده بود.

 

میزبان با برد آغار کرد

تیم ملی والیبال برزیل در نخستین مسابقه خود در لیگ جهانی سال ۲۰۱۵ به سختی صربستان را از پیش رو برداشت.

هفته سوم لیگ جهانی والیبال از پنج‌شنبه هفته گذشته آغاز شد و امروز در دومین روز این رقابت ها تیم ملی والیبال برزیل میزبان صربستان بود.

تیم ملی والیبال برزیل که به دلیل میزبانی مرحله نهایی لیگ جهانی امسال استرس صعود ندارد، در نخستین مسابقه خود در گروه A سطح یک این رقابت ها به سختی و 3 بر 2 صربستان را شکست داد.

برزیلی‌ها در ست های اول و چهارم با امتیازهای ۲۶ بر ۲۴ و ۲۸ بر ۲۶ مغلوب شدند اما در ست های دوم، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۱۱ به پیروزی رسیدند تا 2 امتیاز از نخستین مسابقه خود به دست آورند.

در دیگر مسابقه این گروه ایتالیا سه بر یک استرالیا شکست داد و با سه امتیاز در صدر جدول قرار گرفت. برزیل و صربستان با دو و یک امتیاز در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند و استرالیا بدون امتیاز نیز در انتهای جدول این گروه است.

در دیگر دیدارهای امروز لیگ جهانی و در گروه A برزیل سه بر دو صربستان را شکست داد و ایتالیا نیز سه بر یک استرالیا را از پیش رو برداشت.

 تیم ملی والیبال ایران، ساعت 6:30 صبح فردا در لس‌آنجلس به مصاف آمریکا می‌رود.

 

.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز