خبرگزاری کار ایران

کاری کردند باخت را بپذیریم

عامری: برای دیدار پایانی داور خارجی بیاورید/ خیلی‌ها از قهرمانی دانشگاه ناراحت می‌شوند!

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۳۹۸

سرپرست تیم بسکتبال دانشگاه ‌آزاد ضمن انتقاد از قضاوت فینال ششم گفت: امیدوارم کمیته داوران برای این دیدارها از داوران خارجی استفاده کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هادی عامری در پایان دیدار این تیم برابر مهرام گفت: از کمیته داوران می‌خواهم اگر داوری در سطح فینال لیگ حرفه‌ای نداریم، برای این دیدارها داور خارجی بیاورید. چون تیمی که به فینال می‌رسد، زحمت کشیده است. سوت‌های یک‌طرفه بازی را عوض کرد.

عامری درباره دیدار پایانی فینال لیگ حرفه‌ای بسکتبال توضیح داد: به آن دیدار امیدواریم و قطعاً شرایط بچه‌ها در دیدار دوشنبه متفاوت است. اگر خدا بخواهد و مسائل جانبی تاثیرنگذار دانشگاه برنده بازی پایانی است. البته خیلی‌ها از قهرمانی دانشگاه آزاد ناراحت می‌شوند. ضمن این‌که بچه‌ها تا همین‌جا هم خوب جنگیدند در حالی‌که بودجه ما یک دهم مهرام است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا جام قهرمانی را در سالن دیده است یا نه، گفت: اینجا فقط وسایل آتش‌بازی بود. انگار می‌خواستند چهارشنبه‌سوری برپا کنند. جام قهرمانی امروز کجا بود؟

وی ادامه داد:‌سوت‌ها یک‌طرفه‌ای که زده شد کار تیم‌ مارا خراب کرد. ریچاردز را نیمه دوم بیرون کشیدیم و به او بازی ندیدم. اکثر بازیکنان اصلی ما هم امروز تعویض شدند.

عامری در پاسخ به پرسش خبرنگار ایلنا مبنی براینکه آیا باخت را در پایان کوارتر دوم پذیرفته بودید؟ توضیح داد: نه اینطور نبود اما کاری کردند که باخت را بپذیریم. ما از پیش‌باخته نبودیم اما می‌دانستیم هرکاری بکنیم این دو بازی را نمی‌گذارند ببریم اما شک نکنید قطعاً‌در حکیمیه برنده می‌شویم.
 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز