خبرگزاری کار ایران

فینال بازی به بازی سخت‌تر می‌شود

آرن داودی: مهرام چیزی برای از دست دادن ندارد/ خدا می‌داند چه تیمی قهرمان می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۷۹۷۴۱

گارد راس تیم بسکتبال دانشگاه آزاد مهرام تیمی با انگیزه می‌داند که چیزی برای از دست دادن ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آرن داودی در پایان دیدار دیروز تیم‌های بسکتبال دانشگاه آزاد و مهرام اظهار کرد:‌ این بازی از دیدار دیروز هم دشوارتر بود. مهرام آمده بود که زهردارتر باشد  وما هم فکر می کردیم بازی مشکلی باشد. به یقین بازی بعدی ماهم دشوارتر از این دیدار خواهد بود  و فینال لیگ حرفه‌ای بسکتبال بازی به بازی سخت‌تر می‌شود.

داودی با تاکید براین‌که هنوز چیزی تمام نشده، ادامه داد: تمام تلاش‌مان را در بازی آینده و بازی‌های آینده اگر وجود داشته باشند بکار می‌بندیم تا مثل این دو بازی برابر مهرام ظاهر شویم.

گارد راس تیم دانشگاه آزاد افزود: برای بازیکنان هر دوتیم آرزوی موفقیت دارم و از بازیکنان تیم خودم هم تشکر می‌کنم که زحمت کشیدند تا این دوبازی حساس به سود دانشگاه آزاد تمام شود.

وی درباره دیدار بعدی این دو تیم بیان کرد: همانطور که گفتم بازی بسیار سختی پیش رو داریم. مهرام چیزی برای از دست دادن ندارد و با تمام وجود برای پیروزی به زمین می‌آید. ماهم همه تلاش‌مان را می‌کنیم مثل این دو بازی خوب ظاهر شویم. فقط خدا می‌داند چه تیمی قهرمان لیگ حرفه‌ای بسکتبال می‌شود. این موضوع به تمرکز دو تیم بستگی دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز