خبرگزاری کار ایران

با تایید کمیته فنی نهایی می‌شود؛

برخواه گزینه اصلی سرمربیگری تیم وزنه‌برداری نوجوانان ایران

asdasd
کد خبر : ۲۷۹۵۴۷

پس از بررسی اسامی پیشنهادی در کمیته فنی برای سرمربیگری تیم وزنه برداری نوجوانان با تایید رئیس فدراسیون، محمد حسین برخواه به عنوان گزینه اصلی این پست مطرح شد.

به گزارش ایلنا، محمد حسین برخواه قهرمان اسبق وزنه‌برداری جهان که از قهرمانان تحصیلکرده وزنه‌برداری ایران به شمار می‌رود، با توجه به اینکه از سابقه مربیگری در رده‌سنی پایه برخوردار است و از مربیان بین‌المللی ایران نیز به شمار می‌رود، در سومین جلسه کمیته‌فنی به پیشنهاد اعضا و با تایید رئیس فدراسیون وزنه برداری به عنوان گزینه نهایی سرمربی گری تیم وزنه برداری نوجوانان ایران برگزیده شد.

با توجه به درخواست کمیته فنی برخواه می بایست در جلسه بعدی این کمیته حضور یافته و برنامه های خود را در رده های سنی نوجوانان برای سال پیش رو جهت تحلیل و تصویب نهایی به سمع و نظر اعضای کمیته فنی برساند.

بر همین اساس جلسه بعدی کمیته فنی قرار است در تاریخ 10 خرداد ماه 94 ساعت 2 بعدازظهر در فدراسیون وزنه برداری برگزار شود.

 قریشی مدیرفنی تیم های پایه وزنه برداری شد
سید علیرضا قریشی با تایید رئیس فدراسیون وزنه برداری به عنوان مدیر فنی تیم های پایه منصوب شد.

قریشی رئیس هیات وزنه برداری استان خوزستان و قهرمان اسبق قاره آسیا و همچنین از اساتید و مربیان شناخته شده این رشته محسوب می شود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز