خبرگزاری کار ایران

فغانی می‌توانست بازی را مدیریت کند

اسبقیان: خطای داور بازی تراکتور- نفت محرز است/ با خاطیان برخورد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۷۸۴۰۲

مدیرکل ورزش آذربایجان‌شرقی با استناد به اظهارات وزیر وزرش معتقد است اشتباه علیرضا فغانی در بازی تراکتورسازی و نفت محرز شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید محمد شروین اسبقیان درباره سفر وزیر ورزش به تبریز گفت: موضوعی که روز گذشته مورد بررسی قرار گرفت در خصوص بازی فوتبال بین تراکتورسازی و نفت تهران و حوادث این بازی بود. جلسه خوبی برگزار و نهایتاً در این خصوص با حضور وزیر ورزش و استاندار آذربایجان شرقی تصمیماتی اتخاذ شد.

اسبقیان توضیح داد: در ارتباط با حوادث بازی تراکتورسازی و نفت، روز گذشته دو جلسه داشتیم. جلسه نخست، جلسه ای مقدماتی بود که با حضور رییس فدراسیون فوتبال، دبیر کل فدراسیون، رییس هیات فوتبال استان و مدیر کل حراست وزارتخانه در محل اداره کل برگزار شد. در این جلسه بررسی‌های کارشناسی لازم صورت گرفت و نهایتاً منجر به جلسه‌ای در استانداری آذربایجان‌شرقی شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی ادامه داد: در نهایت پس از انجام بررسی‌های کلی، وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد خطای داوری در این دیدار محرز است.

وی در پاسخ به این سئوال که داور دقیقاً چه اشتباه و خطایی کرده گفت: موضوع نخست، بحث پنالتی بود که در این‌باره دو نفر از کارشناسان نظر دادند و بحث‌دوم نیز اداره و مدیریت بازی بود و فغانی می‌توانست بازی را مدیریت کند.

به گفته اسبقیان در نهایت قرار شد با خاطیان برخورد قاطع شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز