خبرگزاری کار ایران

در نامه ای به وزیر ورزش؛

استاندار آذربایجان‌شرقی خواستار رسیدگی فوری به اتفاقات‌تبریز شد

استاندار آذربایجان‌شرقی در نامه‌ای به وزیر ورزش، خواستار بررسی فوری و دقیق اتفاقات بازی تراکتورسازی تبریز و نفت‌تهران در ورزشگاه 70 هزار نفری یادگار امام (ره) تبریز شد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل جبارزاده در این نامه با اشاره به این که برگزاری صحیح و داوری شایسته، دقیق و بی‌طرفانه مسابقات یکی ازمطالبات مردم به ویژه نسل جوان بوده، تاکید کرد: اهمیت این موضوع و جوانب متعدد آن ایجاب می کند مسئولان امر با نهایت جدیت و دقت به ایفای وظایف نظارتی و فنی خود اهتمام و از هرگونه غفلت و بی مبالاتی و خدای ناکرده سوء‌مدیریت و غرض‌ورزی اجتناب شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی در این نامه خطاب به محمود گودرزی افزوده است: مردم ما به‌رغم فرصت طلبی‌ها و غرض ورزی‌های رسانه‌های خارجی و شبکه‌های مجازی بیگانه با هوشیاری و آگاهی کامل مانع تحقق اهداف شوم دشمنان شده‌اند.

جبارزاده با بیان اینکه متاسفانه در مسابقه اخیر تیم‌های تراکتورسازی تبریز و نفت‌تهران که با حضور بیش از 80 هزار هوادار تیم تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام(ره) برگزار شد، شاهد برخی موضوعات قابل‌تامل بودیم، تاکید کرد: انتظار عمومی آحاد جامعه، رسیدگی عاجل و دقیق به این موضوعات و اعلام نتیجه آن است.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان همچنین خواستار صدور دستور قاطع از سوی وزیر ورزش برای رسیدگی و بررسی دقیق و تخصصی موضوعات مطرح شده و اعلام نتیجه به افکار عمومی شده است.

مسئولان تیم فوتبال تراکتورسازی‌تبریز معتقدند داور بازی این تیم با نفت با اخراج آندرانیک تیموریان در اواسط نیمه‌دوم و 10 نفره کردن این تیم زمینه ناکامی تیم تراکتورسازی را فراهم کرده، ضمن آن‌که در دقایق پایانی بازی نفت و تراکتورسازی نیز اعلام شد که تیم سپاهان به مساوی دست یافته و به همین دلیل تراکتورسازان با این تصور که تیم‌شان قهرمان شده، بازی تاخیری انجام داده و بعد از آن بازی نیز به شادی پرداختند.

برخی ها از جمله مدیرعامل باشگاه‌نفت اعلام کرده بود که در 8 دقیقه پایانی شبکه‌های ارتباطی در ورزشگاه قطع و اعلام شد نتیجه بازی سپاهان و سایپا با تساوی پایان یافته است.

کد خبر : ۲۷۷۵۰۶