خبرگزاری کار ایران

این مسابقه حساسیت جدولی ندارد؛

فغانی: قضاوت دربی برایم سخت نیست/ مشکلات داوری پابرجاست

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۶۱۲

داور بین المللی فوتبال کشورمان با بیان اینکه تمام 6-7 داور مطرح فوتبال کشور توان قضاوت دربی پایتخت را دارند، گفت: قضاوت دربی ساده است و برای قضاوت آن از هر نظر آماده ام .

علیرضا فغانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب افزود: دربی هم مثل تمام بازی های لیگ است و تنها به دلیل توجه بیشتر هواداران دو تیم که این مسابقه برای شان اهمیت خاصی دارد، حساسیت ها روی آن بیشتر است ولی از نظر داوری این دیدار تفاوتی با سایر بازی ها ندارد. 

فغانی در مورد شانس خودش برای قضاوت دربی 80 پایتخت گفت: هنوز ابلاغ های هفته سی ام از سوی کمیته داوران صادر نشده و فکر می کنم روز چهارشنبه داوران هفته پایانی لیگ مشخص شود و تا این لحظه داور دربی مشخص نیست. 

داور بین المللی فوتبال کشورمان تصریح کرد: برای قضاوت دربی از هر نظر آماده ام و تاکنون هم  2 بار این مسابقه را قضاوت کردم و اعتقاد دارم با توجه به موقعیت دو تیم در جدول حساسیت این مسابقه کمتر از بازی های گذشته است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر 6-7 داور بین المللی فوتبال کشورمان توان قضاوت این مسابقه را دارند، گفت: داوری ما به سطحی رسیده که داوران ما به راحتی می توانند این مسابقه را قضاوت کنند و کمیته داوران برای انتخاب داور دربی مشکلی ندارد. 

فغانی تصریح کرد: این هفته علاوه بر دربی بازی های حساس دیگری هم نظیر تراکتورسازی - نفت و یا سپاهان - سایپا که برای تعیین قهرمان لیگ بسیار حائز اهمیت است و یا استقلال خوزستان - پیکان یا راه آهن - گسترش که در تعیین تیم های سقوط کننده تاثیرگذار است از نظر داوری اهمیت زیادی دارد و کمیته داوران باید بهترین چینش خود را این هفته اعمال کند.

داور بین المللی فوتبال کشورمان در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به مشکلات داوری در فوتبال کشورتصریح کرد: بحث معوقات داوری و حق الزحمه داوران انگیزه داوران را کاهش داده که امیدوارم فدراسیون و سازمان لیگ شرایطی را ایجاد کنند که داوران ما با علاقمندی و توان بالاتری در صحنه مسابقات داخلی شرکت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز