خبرگزاری کار ایران

حق باید به حقدار برسد؛

اسدی: اتفاقات هفته‌آخر لیگ‌برتر برازنده مردم آذربایجان نبود/ فدراسیون‌ در حال جمع‌آوری مستندات است

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۸۰۵

دبیرکل فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه اتفاقات روز پایانی لیگ زیبا و برازنده مردم شریف آذربایجان نبود، گفت: اگر حقی از تیمی و کسی ضایع شده باشد، باید برگردانده شود.

به گزارش ایلنا، علیرضا اسدی که در حاشیه همایش دانش‌افزایی مربیان‌فوتبال در هتل المپیک در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت با بیان این مطلب افزود: اتفاقات روز آخر لیگ‌برتر اصلا قشنگ نبود؛ نه برازنده ما و نه مردم شریف‌آذربایجان بود.

وی با اشاره به اینکه این اتفاقات پیگیری شده و با عوامل آن برخورد خواهد شد، در باره احتمال تعلیق قهرمانی سپاهان گفت: اگر حقی ضایع شده باشد ، باید حق را برگردانیم، البته با مستندات کافی. مستندات اتفاقات روز پایانی لیگ برتر در حال جمع‌آوری است و در صورتی که کامل شود، بررسی خواهد شد.

اسدی درباره تضادها درصحبت‌های رئیس فدراسیون‌فوتبال مبنی بر اینکه نتیجه تغییر نکرده و بازی تجدید نمی‌شود و رئیس سازمان لیگ مبنی بر اینکه کمیته‌انضباطی در این باره تصمیم می‌گیرد، گفت: وقتی حقیقت کاملا آشکار نبوده و بررسی‌ها کامل نیست و فضا غبارآلود بوده نمی‌توان خوب تصمیم گرفت و هر کسی از یک منظر صحبت می‌کند و هدف این است که به حقیقت برسند، باید براساس آیین‌نامه انضباطی فدراسیون و براساس مستندات عمل کرد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در باره اعتراض به یک بازیکن تیم راه‌آهن و احتمال تغییر نتیجه دیدار این تیم در هفته پایانی گفت؛ احتمال تغییر این نتیجه وجود ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز