خبرگزاری کار ایران

فوتبال باشگاه‌های اسپانیا

بارسا فاتح زودهنگام لالیگا شد/ جشن قهرمانی‌ کاتالان‌ها در مادرید

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۷۴۳

تیم فوتبال بارسا با تک گل لیونل مسی اتلتیکو مادرید را شکست داد تا برای بیست و سومین بار به عنوان قهرمانی لالیگا برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های اتلتیکومادرید و بارسا از هفته ماقبل پایانی لالیگا، ساعت 21:30 (به وقت تهران) در ورزشگاه ویسنته کالدرون مادرید ‌آغاز شد.

ترکیب اتلتیکو مادرید: اوبلاک، خوان‌فران، گودین، خیمنس، سیکوئرا، ماریو، گابی، کوکه، آردا، گریزمان و تورس

ترکیب بارسا: براوو، آلوس، پیکه، ماسچرانو، آلبا، بوسکتس، اینیستا، راکیتیچ، مسی، نیمار و پدرو

بارسا در حالی گام به ویسنته کالدرون گذاشت که در صورت پیروزی تحت هرشرایطی یک هفته مانده به پایان رقابت‌های لالیگا قهرمان این جام می‌شد. شاگردان انریکه در نیمه نخست می‌توانستند به یک ضربه پنالتی برسند اما داور مسابقه خطای دیگو گودین روی دنی آلوز را میان بهت همگان بیرون محوطه جریمه اعلام کرد.

با شروع نیمه دوم، بارسا درصد بیشتر مالکیت توپ را از آن  خود ساخت و حملات متعددی را روی دروازه میزبان ترتیب داد. دقیقه 65 تلاش بارسایی‌ها به بار نشست. مسی پشت محوطه جریمه پس از یک و دو با پدرو روی خط شش‌قدم توپ را از میان پاهای گودین به سوی دروازه شلیک کرد تا دور از دستان اوبلاک به کنج دروازه مادریدی‌ها بچسبد.

تلاش شاگردان سیمئونه در ادامه به جایی نرسید تا بارسا با پیروزی یک بر صفر در این دیدار، برای بیست‌وسومین بار قهرمان لالیگا شود. در دقایق پایانی این بازی مسی و نیمار با کارت زرد داور مسابقه جریمه شدند.

در دیگر دیدار سرنوشت‌ساز این هفته، تیم رئال مادرید در بارسلونا به مصاف اسپانیول رفت و با حساب 4 بریک برابر حریف خود به برتری رسید اما هت‌تریک رونالدو هم نتوانست مانع قهرمانی بارسا شود.

در دیگر دیدارهای هفته سی‌وهفتم لالیگا این نتایج به دست ‌آمد:

ویارئال 2- مالاگا یک

الچه 2- اتلتیک بیلبائو 3

دپورتیو لاکرونیا 2- لوانته صفر

رئال سوسیه‌داد صفر- گرانادا 3

کوردوبا یک -رایو وایکانو 2

ختافه یک - ایبار یک

والنسیا یک - سلتاویگو یک

سویا 2- آلمریا یک

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز