خبرگزاری کار ایران

بارسا ۲ – رئال سوسیه‌داد صفر

جشن تولد انریکه تکمیل شد/ 90 دقیقه برای 90 امتیازی شدن صدرنشین لالیگا

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۹۹۶

تیم فوتبال بارسا با برتری برابر رئال سوسیه‌داد در 2 قدمی قهرمانی لالیگا قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های بارسا و رئال سوسیه‌داد از هفته سی‌وششم لالیگا ساعت 20:30 امشب در ورزشگاه نیوکمپ آغاز شد و در پایان با برتری 2 بر صفر بارسا به پایان رسید.

لوئیس انریکه، سرمربی بارسا که شب پیش تولد 45 سالگی‌اش را در باشگاه جشن گرفته بود،‌ تیم‌اش را با تمام قوا به مصاف سوسیه‌داد فرستاد اما بارسایی‌ها در نیمه نخست نتوانستند دروازه حریف را بازکنند.

6 دقیقه از  نیمه دوم گذشته بود که نیمار پس از اشتباه مدافع سوسیه‌داد در پی ارسال بلند مسی، با ضربه سر سنگر این تیم را فرو ریخت تا رویای رئالی‌های مادرید و سوسیه‌داد را یکجا برباد دهد.

دقیقه 85 مسی یک‌بار دیگر در نقش گل‌ساز ظاهر شد و با کار خوب او، پدرو با ضربه برگردان دروازه سوسیه‌داد را برای دومین بار گشود تا خیال بارسا از پیروزی در این دیدار و حفظ فاصله‌اش با رئال مادرید راحت شود.

بارسا با این برتری جمع امتیازات خود را به 90 رساند تا فاصله‌اش را با قهرمانی‌ در لالیگا کاهش دهد. سوسیه‌داد هم با 43 امتیاز در رتبه یازدهم باقی ماند.

در دیگر دیدارهای هفته سی‌وششم خرانادا با 2 گل کوردبا را شکست داد و رئال مادرید هم از دقایقی پیش در سانتیاگو برنابئو به مصاف والنسیا رفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز