خبرگزاری کار ایران

سویا ۲ – بارسا ۲

تساوی بارسا به سود رئال/ فاصله شاگردان کارلتو با صدرنشین به 2 امتیاز کاهش یافت/ مسی 34 گله شد

asdasd
کد خبر : ۲۶۸۸۸۶

تیم فوتبال بارسا با تساوی در زمین سویا 2 امتیاز از دست داد تا فاصله‌اش با رئال مادرید به 2 امتیاز برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه هفته سی‌ویکم لالیگا ساعت 22:30 دیشب تیم بارسا در ورزشگاه رامون سانچز به مصاف میزبانش سویا رفت و با وجود برتری 2 بر صفر در 30 دقیقه نخست، در نهایت با تساوی 2 بر 2 برابر میزبان متوقف شد تا با از دست دادن 2 امتیاز رئال مادرید را به قهرمانی در این فصل امیدوار کند.

ترکیب سویا: سرخیو ریکو، کوکه، پارخا، کاریجو، ترمولیناس، کرچوویاک، بانگا، الکسیس ویدال، ایبورا، ویتولو و باکا

ترکیب بارسا: براوو، آلوس، پیکه، متیو، آلبا، بوسکتس، راکیتیچ، اینیستا، مسی، سوارز و نیمار

بارسا که می‌دانست رئال با پیروزی برابر ایبار به یک‌قدمی‌اش رسیده است، طبق معمول بازی را تهاجمی آغاز کرد و 14 دقیقه پس از سوت آغاز این دیدار، لیونل مسی پس از دریافت یک پاس عمقی از نیمار، وارد محوطه جریمه حریف شد و با بغل‌پایی کات‌دار توپ را درون دروازه سرخیو ریکو که تنها ایستاده هنرنمایی ستاره آرژانتینی بارسا را تماشا می‌کرد فرستاد.  این سی‌وچهارمین گل مسی در رقابت‌های فصل 2015-2014 لالیگا به حساب می‌آید.

دقیقه 31 نوبت به خود نیمار رسید تا از روی یک ضربه ایستگاهی، دروازه سویا را به زیبایی بازکند و برتری بارسا بر میزبان 2 برابر شود. ریکو دربرابر ضربه نیمار هم واکنشی نشان نداد و تنها نظاره‌گر گلزنی مهاجم برزیلی حریف بود. یک دقیقه بعد سوارز می‌توانست گل سوم بارسا را به نام خود ثبت کند اما ضربه او در مصافی تک به تک با سنگربان حریف از بالای دروازه به بیرون رفت.

سویایی‌ها که نمی‌خواستند به همین راحتی مغلوب هنرنمایی شاگردان انریکه شوند دقیقه 37 روی شوت محکم اور بونگا از پشت محوطه جریمه و اشتباه کلودیو براوو در دفع توپ به گل نخست خود رسیدند تا اختلاف را به حداقل برسانند. این توپ پس از برخورد به دست براوو و تیر عمودی درون دروازه بارسا آرام گرفت.

میزبان در نیمه دوم هم بازی رو به جلویی را به نمایش گذاشت و در چند صحنه تا آستانه رسیدن به گل تساوی هم پیش رفت اما بدشناسی مهاجمان سویا مانع از گلزنی آن‌ها می‌شد. بالاخره دقیقه 84 میزبان روی کار گروهی بازیکنانش و با یک ارسال زمینی صاحب موقعیت گل شد که کوین گامیرو با یک بغل‌پای آرام دروازه خالی بارسا را برای دومین بار گشود تا سویا در 6 دقیقه مانده به پایان بازی، شکست را با مساوی عوض کند.

بارسا با این تساوی 75 امتیازی شد و بالاتر از رئال که با پیروزی 3 بر صفر مقابل ایبار، امتیازاتش را به 73 رسانده بود بایستد. سویا هم با تک امتیاز این دیدار خانگی 62 امتیازی شد اما به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به والنسیا رتبه چهارمی، پایین‌تر از این تیم در جایگاه پنجم ایستاد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز