خبرگزاری کار ایران

جودوی قهرمانی آسیا-کویت؛

پایان کار جودوکاران ایران با عنوان پنجمی/یک برنز تنها سهم تیم اعزامی!

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۴۲۷

تیم ملی جودوی کشورمان در پایان رقابت‌های قهرمانی آسیا در بخش تیمی به عنوان پنجم دست یافت

به گزارش ایلنا، بیست و دومین دوره رقابت‌های جودوی قهرمانی آسیا در بخش تیمی با حضور 16 تیم پیگیری شد که تیم ملی جودوی کشورمان با ترکیب محمد محمدی‌بریمانلو، وحید بنا، سعید ملایی، امیرقاسمی نژاد و جواد محجوب در اولین دیدار به مصاف کویت رفت و با نتیجه 5 بر صفر پیروز از میدان خارج شد. 

جودوکاران ایران، در دومین دیدار با همین ترکیب مقابل ازبکستان به میدان رفت و در یک رقابت نزدیک 3بر2 شکست خورد و به گروه بازنده‌ها رفت. 

محمد محمدی‌بریمانلو اولین نماینده کشورمان بود که در 66-کیلوگرم  در پیکار با "رشید سوبیروف" قهرمان جهان یک مبارزه پایاپای را به نمایش گذاشت و درحالیکه تا ثانیه‌های پایانی پیش بود بازنده شد. وحید بنا  حریف خود را در 73-کیلوگرم شکست داد و سعید ملایی که روز گذشته با شکست اماموف برنز بخش انفرادی را کسب کرده بود ، با یک "یوکو" نتیجه را در بخش تیمی واگذار کرد.

امیر قاسمی‌نژاد در وزن 90-کیلوگرم حریف خود را با ضربه فنی شکست داد تا کار 2 تیم برای پیروزی به بازی آخر کشیده شود. در این دیدار جواد محجوب در وزن 100-کیلوگرم، مقابل "عبدالله تنگریف" جودوکار سرشناس ازبک‌ها به میدان رفت در نهایت با اخطار بازنده شد تا تیم ملی کشورمان در نهایت 3بر 2 نتیجه را واگذار کرده و به گروه بازنده‌ها برود. 

در ادامه رقابت‌ها، جودوکاران کشورمان در اولین دیدار خود برای کسب مدال برنز به مصاف عربستان رفت و 5 بر صفر حریف خود را شکست داد و به دیدار رده بندی راه یافت. 

تیم  ملی جودوی کشورمان برای رسیدن به مدال‌برنز  تیم ملی کره را پیش روی خود داشت که با نتیجه  4 بر یک شکست را پذیرفت و به کسب مقام پنجمی آسیا رضایت داد. تنها برد ایران را سعید ملایی در وزن 81-کیلوگرم به دست آورد که موفق شد، کیم جا یوم، قهرمان جهان و المپیک را با امتیاز ایپون از پیش‌رو بردارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز