خبرگزاری کار ایران

جدیدترین رنکینگ فیفا اعلام شد

ایران همچنان تیم نخست آسیا/ ادامه سلطه ژرمن‌ها بر فوتبال جهان

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۵۶۵

در آخرین رده‌بندی تیم‌های فوتبال جهان، تیم ملی فوتبال ایران در مکان نخست آسیا و چهلم جهان قرار دارد.

به گزارش ایلنا، جدیدترین رده‌بندی برترین تیم‌های جهان از سوی فدراسیون جهانی فوتبال در حالی اعلام شد که  تیم ملی فوتبال ایران به عنوان برترین تیم‌ملی فوتبال قاره آسیا و در رده چهلم جهان قرار گرفته است.

آلمان با 1687 امتیاز، آرژانتین با 1494 امتیاز، بلژیک با 1457 امتیاز 3 تیم نخست رنکینگ فیفا هستند و پس از این 3 تیم، کلمبیا با1412 امتیاز، برزیل با 1372 امتیاز، هلند با 1301 امتیاز، پرتغال با 1221 امتیاز، اروگوئه با 1176 امتیاز،‌ سوئیس با 1135 امتیاز و اسپانیا با 1132 امتیاز جایگاه‌های بعدی را در اختیار دارند.

مهمترین نکته این رده‌بندی صعود بلژیکی‌ها تا رده سوم جهان است که باعث شگفتی اهالی فوتبال شده و البته سقوط تیمی مانند اسپانیا که مدت‌ها جایگاه نخست را به خود اختصاص داده بود به رده دهم رنکینگ از اتفاقات جالب توجه بود.

همچنین رده‌بندی تیم‌های ملی قاره‌کهن به شرح زیر است:

-1  تیم ملی ایران 689 امتیاز

-2  تیم ملی ژاپن 614 امتیاز

-3 تیم ملی کره جنوبی 575 امتیاز

-4تیم ملی استرالیا 531 امتیاز

-5تیم ملی امارات 501 امتیاز

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز