خبرگزاری کار ایران

جام‌جهانی اهداف‌پروازی- قبرس

حذف ملی‌پوشان تراپ 3 نفره / رکورد تیمی تراپ ایران شکسته شد

ملی پوشان تراپ مردان ایران صبح دیروز و امروز به میدان مسابقات جهانی قبرس رفتند و در کنار نام آوران تیراندازی جهان به رقابت پرداختند.

به گزارش ایلنا، این رقابت‌ها دیروز و امروز با حضور ورزشکاران مطرح جهان برگزار شد که طی آن نمایندگان کشورمان با ترکیب سید بابگ یگانه، علی حافظی و محمد حسین پرورش‌نیا در 5 راند به مصاف حریفان قدرتمند جهانی خود رفتند.

در رقابتی که بابک یگانه از دیروز و امروز در ۵ راند برگزار شد، در مجموع ۱۱۹ امتیاز کسب کرد و علی‌رغم تلاش‌های فراوان نتوانست به فینال راه یابد.

این نتیجه در حالی رقم خورد که یگانه توانست رکورد برون‌مرزی خود را از ۱۱۸ به ۱۱۹ ارتقا دهد و همچنین علی حافظی بالاتر تیراندازی اماراتی دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۳ و با کسب امتیاز ۱۱۶ و محمد حسین پرورش‌نیا نیز دیگر تیرانداز کشورمان با امتیاز ۱۱۶ توانستند رکورد خود را جابه‌جا کنند.

رکورد تیمی تراپ مردان ایران شکسته شد و در نتیجه رکورد قبلی در شهر بلگراد صربستان و با امتیاز ۳۴۹ به دست آمده بود که امروز توسط 3 تیرانداز برتر کشورمان شکسته شد و به امتیاز ۳۵۱ رسید

 مسابقات جام‌جهانی قبرس با حضور ۸۳کشور جهان از ۵ لغایت ۱۴ اردیبهشت ماه در قبرس برگزار می‌شود که نمایندگان کشورمان در دو رشته تراپ و تراپ دوتایی حضور دارند.

کد خبر : ۲۷۴۷۰۶