خبرگزاری کار ایران

با حضور در فدراسیون ووشو

قرارداد سرمربی چینی امضا شد/امیدواری ژانگ یوجیه به تاثیرگذاری روی بانوان ووشوکار ایران

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۶۰۰

قرارداد سرمربی چینی تیم‌های ووشوی جوانان و بزرگسالان ایران در بخش ساندا با مسوولان فدراسیون ووشوی کشورمان را به امضاء رساند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو؛ خانم "ژانگ یوجیه" امروز (یکشنبه) با حضور در محل فدراسیون ووشو مذاکرات‌نهایی خود را با مهدی علی‌نژاد انجام داد و در نهایت قرارداد رسمی همکاری بین وی و رییس فدراسیون ووشوی ایران به امضا رسید.

طبق قرارداد امضا شده، "ژانگ یوجیه" هدایت تیم‌های ووشوی جوانان و بزرگسالان ایران در بخش ساندای بانوان را در مسابقات آسیایی و جهانی برعهده خواهد داشت.

رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا مردادماه امسال در چین و مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان، آبان‌ماه در اندونزی برگزار می‌شود.

قرارداد این مربی چینی با فدراسیون ووشو تا تاریخ 30 نوامبر برابر با 9 آذرماه سال‌جاری اعتبار خواهد داشت و قابل‌تمدید است.

وی پس از امضای قرارداد با فدراسیون ووشو ابراز امیدواری کرد بتواند نقش تاثیرگذاری در ادامه موفقیت‌های بانوان ووشوی ایران در مسابقات گوناگون داشته باشد. همچنین این مربی، ایران را یکی از قطب‌های قدرتمند ووشوی جهان توصیف کرد.

"ژانگ یوجیه" از عصر امروز به صورت رسمی تمرینات تیم جوانان ایران را در اختیار خواهد گرفت. راضیه طهماسبی نیز همکار وی در کادر فنی تیم ووشوی جوانان ایران در بخش ساندای دختران است.

وی همچنین مسابقات انتخابی تیم دختران ایران که طی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار می شود را زیر نظر خواهد داشت.

خانم "ژانگ یوجیه" دارنده مدال طلای جهان در سال 2005 و قهرمان جام جهانی 2006 است.

وی علاوه بر قهرمانی جهان و جام‌جهانی، از سال 2009 هدایت تیم استان خنان چین را بر عهده داشته و قهرمانان زیادی زیر نظر او پرورش یافته‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز