خبرگزاری کار ایران

جام امیدهای المپیک ارمنستان؛

جودوکاران ایران بر سکوی نایب‌قهرمانی ایستادند

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۳۹۸

جودوکاران نونهال و نوجوان کشورمان در رقابت‌های بین المللی ارمنستان با کسب 9 مدال رنگارنگ عنوان نایب قهرمانی را کسب کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت فدراسیون جودو و کوراش، رقابت‌های بین المللی جودو ارمنستان موسوم به جام امیدهای المپیک روز گذشته با حضور 224  جودوکار در غالب  34 تیم از 4 کشور ارمنستان، گرجستان، روسیه و ایران  برگزار شد. 

تیم‌های لرستان و خراسان شمالی به نمایندگی از کشورمان در این مسابقات به روی تاتامی رفتند که در مجموع دو رده سنی بعد از میزبان ، با کسب 2 نشان طلا، یک نقره و 6 برنز نایب قهرمانی را به خود اختصاص داده و گرجستان هم عنوان سوم را کسب کرد.

برای تیم لرستان در رده نوجوانان فردین نوری زاده در وزن 81- کیلوگرم نشان طلا و در رده نونهالان علی جوزایی در وزن 50- و امیربهادر سپهوند در وزن 60- کیلوگرم نشان برنز کسب کردند. 

برای تیم خراسان شمالی هم در رده نوجوانان علی محمدی بریمانلو در وزن 55- کیلوگرم به مدال طلا دست پیدا کرد، مجید وحید بریمانلو در وزن 50- کیلوگرم نقره  گرفت و حسین عزیزی در وزن 46- کیلوگرم و قاسم باقچقی در 81-  روی سکوی سوم ایستاده و برنز گرفتند. 

همچنین در رده نونهالان حسین سعیدی برجی در وزن 38- کیلوگرم، صادق آذرنگ در 42-، محسن نیستانی در 46- و ابراهیم محمدی در وزن 50- کیلوگرم برای تیم خراسان شمالی نشان برنز کسب کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز