خبرگزاری کار ایران

با حضور در آکادمی ملی المپیک؛

ملی‌پوشان رده‌های سنی تیم ملی کاراته بانوان تست دادند

کد خبر : ۱۶۶۹۳۵

۲۶ نفر از اردونشینان تیم ملی کاراته بانوان صبح امروز در دومین مرحله از اردوی آماده سازی خود با حضوردر آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در سه رده سنی مختلف تست دادند.

بانوان ملی پوشان کاراته‌کا در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال با حضور در مرکز سنجش و توسعه قابلیت‌های جسمانی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تست دادند.

به گزارش ایلنا، ۲۶ نفر از اردونشینان تیم ملی کاراته بانوان صبح امروز در دومین مرحله از اردوی آماده‌سازی خود با حضوردر آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در سه رده سنی مختلف تست دادند.

فاطمه پورزمانی سرپرست رده‌های سنی تیم ملی کاراته بانوان در خصوص برنامه‌های تدارکاتی پیش رو برای آماده‌سازی این تیم‌ها گفت: ما با دو تیم از کشورهای کره و هنگ‌کنگ که در ایران به سر می‌برند اردوی مشترک برگزار کرده و چند دیدار تدارکاتی خواهیم داشت.

وی همچنین ضمن بیان این مطلب که ملی پوشان دعوت شده در اردوی دوم، اردوهای خود را به طور مشترک برگزار می‌کنند درخصوص تعداد نفراتی که در هر رده آزمون آمادگی جسمانی دادند نیز گفت: ملی پوشان در سه رده سنی نوجوانان سه وزن ۹ نفر، جوانان چهار وزن ۹ نفر و زیر ۲۱ سال در سه وزن ۸ نفر آزمون آمادگی جسمانی دادند.

این اردوها برای آماده‌سازی بیشتر و حضوری قدرتمندانه برای مسابقات آسیایی رده های سنی که اوایل مردادماه در مالزی برگزار می‌شود برپا شده است. بازی‌های آسیایی رده‌های سنی کاراته بانوان اوایل مرداد ماه و در کشور مالزی برگزار خواهد شد.

علاوه بر فاطمه پورزمانی سرپرست تیم، خانم‌ها لیلا بهرامی، راضیه جلیل‌پور، فاطمه بغلانی، پریناز سعیدی، نگار حسینی، فاطمه قاسمی و فرخناز ارباب به عنوان مربی هدایت این سه تیم را بر عهده دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز