خبرگزاری کار ایران

کشتی‌فرنگی جام دانکلوف و پتروف – بلغارستان

صعود بیابانگرد، اطری و محبی به فینال/ صالحی زاده در رده‌بندی

در روز دوم کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و پتروف 4 نماینده کشورمان امروز(شنبه) به میدان رفتند.

به گزارش ایلنا، رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام دانکلوف و نیکولا پتروف بلغارستان از دیروز(جمعه) و با حضور کشتی گیرانی از 26 کشور دنیا در شهر صوفیه پایتخت بلغارستان در حال برگزاری است.

روز دوم این رقابت ها در حال برگزاری است که نتایج کشتی گیران کشورمان تا اینجا به شرح زیر است:

در رقابت های کشتی فرنگی و در وزن 71 کیلوگرم افشین بیابانگرد علیرغم ناراحتی از ناحیه کلیه، در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر تومی هینووانف از رومانی را شکست داد وی در دور دوم نیز با نتیجه 4 بر 2 یونس اوزیل نایب قهرمان جهان در سال 2014 از ترکیه را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. بیابانگرد در این مرحله نیز با نتیجه 9 بر صفر از سد اسویلن کاستادینوف از بلغارستان گذشت و راهی دیدار فینال شد. حریف وی در این دیدار رافائل الکسانیان از ارمنستان است.

در وزن 98 کیلوگرم سید مصطفی صالحی زاده در دور نخست با نتیجه 12 بر 6 آهیلا تاماس از رومانی را شکست داد وی در دور دوم نیز کشتی گیری از بلغارستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت اما در این مرحله با نتیجه 2 بر 2 مغلوب دالگرو تیمونچینی از ایتالیا شد و به دیدار رده بندی رفت.

در رقابت های کشتی آزاد و در وزن 57 کیلوگرم رضا اطری در دور اول با نتیجه 10 بر صفر از سد سدوجلی کاستریوت از کوزوو گذشت وی با برتری بر حریف خود در دور دوم به مرحله نیمه نهایی راه یافت که در این مرحله نیز با شکست مارین فیلیپ از رومانی به دیدار فینال رسید.

در وزن 125 کیلوگرم نیز یداله محبی در دور نخست با نتیجه 13 بر 3 اینکار یرموخامبت از قزاقستان را شکست داد وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی دیمیتار کومچیف از بلغارستان را ضربه فنی کرد و به دیدار پایانی راه یافت.

رده بندی انفرادی رقابت های روز نخست به شرح زیر است:

کشتی آزاد:

61 کیلوگرم: 1- ایوان گویدا (رومانی) 2- شویکری شویکریف (بلغارستان) 3- میکولا بولوتنیوک (اسلواکی) و ایلیف استویان (بلغارستان)

74 کیلوگرم: 1- آبیلخان نورسلطان اف (قزاقستان) 2- ماریوس آتوفانی (رومانی) 3- گئورگی ایوانف (بلغارستان) و میخایل دوبا (اسلواکی)

کشتی فرنگی:

59 کیلوگرم: 1- ایو آنگلوف (بلغارستان) 2- الکساندر کاستادینوف (بلغارستان) 3- فاتح اوچونچو (ترکیه) و ویرجیل مونتیانوف (رومانی) 9- حمید سوریان (ایران)

75 کیلوگرم: 1- آرسن جلفالکیان (ارمنستان) 2- لیان گئورگیف (بلغارستان) 3- کاراپت چالیان (ارمنستان) و یاوور یاناکیف (بلغارستان)

130 کیلوگرم: 1- آلن الکسیوس (رومانی) 2- محمد عبدالطیف (مصر) 3- میلوسلاو متودویف (بلغارستان) و ارسلان علی نایل (ترکیه)

کد خبر : ۲۷۲۹۰۷