خبرگزاری کار ایران

آغاز به کار مسابقات کاراته المپیاد کارگران کشور در میاندرود

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۲۴۸

در این دوره مسابقات که به مدت یک روز در میاندرود برگزار می‌شود ۸۵ کاراته کار کارگران کشور از استان‌های مختلف در این رقابت‌ها حضور دارند.

مسابقات کاراته کارگران کشور در میاندورود با حضور مسئولان کشوری در دو رشته کاتا و کومیته در سالن نکا چوب شهرستان میاندورود آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا، در این مسابقات که به مدت یک روز در میاندرود برگزار می‌شود ۸۵ کاراته کار کارگران کشور از استان‌های مختلف در این رقابت‌ها حضور دارند.

قرار بود این رقابت‌ها روزهای هشتم و نهم اسفند ماه امسال برگزار شود که به دلیل تغییر برنامه و فشرده سازی رقابت‌ها تغییر برنامه داد و عصر امروز نیز رقابت‌های پایانی با تعیین نفرات برتر به پایان می‌رسد.

المپیاد ورزشی کارگری کشور، هفتم تا نهم اسفند ماه امسال در مازندران برگزار می‌شود که این دوره از مسابقات با شرکت یک‌هزار و ۹۹۰ ورزشکار از ۳۱ استان کشور، یک‌هزار و ۶۵۵ ورزشکار مرد و ۳۳۵ ورزشکار زن در ۲۳ رشته ورزشی برگزار می‌شود.

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی، دو و میدانی، تنیس روی میز، بسکتبال، والیبال ساحلی، فوتبال، جودو، دوچرخه‌سواری، فوتسال، هندبال، والیبال سالنی، وزنه‌برداری، بدن‌سازی، شطرنج، تکواندو، کاراته، کشتی آزاد، کشتی فرنگی، شنا، اسکواش، کوه‌نوردی، ژیمناستیک، بدمینتون و آمادگی جسمانی دیگر رشته‌های این دوره از مسایقات می‌باشد.

گفتنی است در این دوره از مسابقات، کارگران مرد در ۱۹ رشته و کارگران زن در پنج رشته به رقابت می‌پردازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز