خبرگزاری کار ایران

نیمه‌نهایی لیگ‌قهرمانان‌اروپا

پپ به بارسا رسید، کارلتو به تورین + برنامه دیدارهای رفت و برگشت

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۵۹۱

قرعه کشی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در شهر نیون سوئیس برگزار شد و تیم‌های راه یافته به این مرحله حریفان خود را شناختند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با حضور نمایندگان تیم‌های حاضر در این مرحله در شهر نیون سوئیس برگزار شد که تیم‌های راه‌یافته به این مرحله حریفان خود را شناختند.

4 تیم رئال‌مادرید، یوونتوس، بایرن‌مونیخ و بارسلونا در این مرحله لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند که باید در دو بازی به صورت رفت و برگشت برابر هم به میدان بروند. بر اساس این قرعه‌کشی پپ گواردیولا با بایرن مونیخ حریف بارسلونا و لوئیس انریکه شد.

قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا به این شرح انجام شد:

بایرن‌مونیخ– بارسلونا

رئال‌مادرید - یوونتوس

دیدارهای رفت دور نیمه‌نهایی 15 و 16 اردیبهشت و دیدارهای برگشت 22 و 23 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد تا در نهایت دو تیم فینالیست لیگ‌قهرمانان اروپا 16 خرداد در ورزشگاه المپیااشتادیون شهر برلین آلمان به مصاف یکدیگر بروند. فصل گذشته رئال مادرید قهرمان این جام شد.

برنامه بازی‌ها به این شرح است:

- بازی های رفت:

1- یوونتوس - رئال‌مادرید - سه شنبه 15 اردیبهشت - ساعت: 23:15 - ورزشگاه یوونتوس آرنا

2- بارسلونا - بایرن‌مونیخ - چهارشنبه 16 اردیبهشت - ساعت: 23:15 - ورزشگاه نیو کمپ

- بازی های برگشت:

1- بایرن‌مونیخ - بارسلونا - سه شنبه 22 اردیبهشت-ساعت: 23:15- ورزشگاه آلیانز آرنا

2- رئال‌مادرید - یوونتوس - چهارشنبه 23 اردیبهشت- ساعت: 23:15- ورزشگاه سانتیاگو برنابئو

از نکات قابل توجه در این مصاف‌ها بازگشت پپ گواردیولا با بایرن‌مونیخ به نیوکمپ خواهد بود که بدون‌شک برای کاتالان‌ها شب عجیبی را رقم خواهد زد. گواردیولا که با بارسا 14 عنوان قهرمانی را یدک می‌کشد این بار باید در حالی به مصاف تیم سابق خود برود که پس از قهرمانی بایرن‌مونیخ با یوپ‌ هانکس در لیگ قهرمانان باواریایی‌ها از پپ انتظار دارند با ستاره‌ای بزرگ این تیم بار دیگر این قهرمانی را تکرار کند . حالا پپ تیم سابق خود را باید قربانی کند تا به دیدار فینال برسد؛‌ دیداری که ممکن است او را مقابل رئال مادریدی قرار دهد که این دیدار نیز می‌تواند برای پپ آبستن حوادث بسیاری باشد.

همچنین قرعه کشی دور نیمه‌نهایی لیگ اروپا که نیز برگزار شد که نتیجه این قرعه‌کشی نیز به این شرح است: 

  سویا - فیورنتینا 

ناپولی - دنیپرو

دیدارهای رفت دور نیمه نهایی لیگ اروپا17 اردیبهشت و دیدارهای برگشت 24 اردیبهشت برگزار خواهد شد. فینال لیگ اروپا نیز 6 خرداد در نارودوفی اشتادیون شهر ورشو لهستان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز